{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Golf mk4 r32
  • #1   20. mar 2011 der er satme lavet mange...

• #2   20. mar 2011 køb den og gem den 20-30 år så kan det være at den er blevet penge værd......... lige pt kan man fodre svin med dem

• #3   20. mar 2011 Det er så afgjort INGEN investering!
    Uanset hvor mange år du venter, så bliver den aldrig mere værd end den er nu, desværre, det er det producerede antal ALT for højt til og bilen for ordinær. (set i forhold til så meget andet specielt man kan få)

• #4   20. mar 2011 Ville også mene det samme som Jesper.
    Den er for alm og for tilgængelig. Prisen idag er stadig forskruet, en fin uden afgidt koster 70,000 og en på danske skiver koster 200,000 + desværre.

• #5   20. mar 2011 ja at købe en som investering tror jeg ikke på er gunstiigt. Der er produceret mange af både G4 og G5 R32, og hvis du vil have en R32, vil jeg da klart anbefale dig at købe en G5. Merprisen er ikke så voldsom, og man får altså meget mere bil for pengene imo. Nu er min en van, men skulle den have været på hvide ville den nok koste omkring 350k.

eneste minus ved en r32 er forsikringen og benz forbruget smiley

• #6   20. mar 2011 Køb den og kør i den smiley nyd lyden og det hele.

• #7   20. mar 2011 T K : Bare sådan en nysgerrighed ved du hvor meget forskel der ville være i forsikrings pris, på din G5 R32 og min Leon Cupra det er jo tæt på samme heste tænker jeg. og tit går de jo helt amok der når er turbo på.
    og der er en til salg på hvide plader for 260.000,-

• #8   20. mar 2011 Nu kan man ikke sammenligne R32 og Cupra!
    Men jeg kunne forestille mig at R32 er dyrere da nyprisen er dyrere..

• #9   20. mar 2011 Den der er tilsag til de 260.000 har jo også kørt meget.

Forsikringen er pita, jeg havde en aftale med et selvskab, men da jeg endelig fik bilen sprang de fra. Jeg ringede til stortset alle selskaber, og enten ville de ikke forsikre den, eller også var vi i 20-30.000 årligt. Den er klassificeret som specialbil hos alle selskaber, og det begrænser det meget. Jeg giver lige over 10k nu, men det er igennem en special aftale gennem min arbejdsgiver.

Ham jeg købte bilen af var midt 40´erne og havde kørt skadefri i 20 år, han gav stortset det samme.

• #10   20. mar 2011 Hvorfor kan man ikke sammenligne en R32 og en Cupra Jesper S?

• #11   20. mar 2011 Fordi det er 2 helt forskellige verdener!

Det er en spansk billigbil (undskyld udtrykket, men det er det) med 2.0 turbo og FWD mod en gedign tysker med 4WD og 3.2L N/A motor.

Jeg ved at den spanske har tysk teknik og den fejler intet, men damn det er noget bæ-plast i kabinen.. har selv haft et par fra den familie..

At Cupraen så stort set følger med R32'ern er en anden sag

• #12   20. mar 2011 Tjaaaeeh, nu siger i godt nok at prisen aldrig vil stige til mere end den er værd nu. Det sagde man også om VW's T1'er. Dem fik man vel nærmest smidt i nakken da de var 10 år gamle, og se bare hvad de er værd nu i fin stand. Golf 1 GTI er også et fint eksempel på samme tendens, se bare hvad de koster i tyskland nu.

Om det samme sker for R32'eren, ved jeg ikke, måske.

• #13   20. mar 2011 Hmm, nu kører in Leon TFSI mildt chippet til 227 hk så fra en Mk4 R32 uden problemer smiley

• #14   20. mar 2011 hastighedsmæssigt er de stort set ens, og eftersom langt over halvdelen af alle cupraer har fået en gang OBD epo, ja så får jeg røv smiley

men cupraen har ikke lyden, dsgen, 4M.

Var selv tæt på at købe en cupra, men syntes bare den var/er for almindelig. Det er en flot bil som kører godt, men bare for alm. i gadebilledet.

• #15   20. mar 2011 Nu afskyr jeg DSG til ræs, der er manuel meget sjovere og autentisk end fod i bund og drej rat.

G4 med 4M og V6 vejer også en del mere end en Leon! så det er kun lige i starten at en R32 er hurtigt smiley

• #16   20. mar 2011 Men ja, V6 lyden er svær at slå! dog når min får Milltek, BSH indsuging, throttle body pipe osv, så lyder en også okay.

• #17   20. mar 2011 Har du prøvet DSG til ræs?

Laver jeg en launch control start rammer jeg 100 efter 5,8 - det pænt hurtigt, og selvom du har john nielsen skiftetalent, så skifter du alligevel langsommere end dsgen.

jeg syntes det er superlækkert at køre med, og især i dagligdagen er det en fryd at bruge.

• #18   20. mar 2011 Ja i dagligdagen, men til ræs er det knap så autentisk at køre med. Der er ikke meget sjov over DSG. Når man tager på ferie er halvdelen af oplevelsen turen derned, det samme gælder med ræs, en stor del af oplevelsen er at bruge sit køretøj og lære at gøre det godt. Med DSG kører du altid på præcis samme måde - hvilket for mig virker super kedeligt. Komfortabelt og måske en anelse hurtigere, men kedeligt... men hva fanden, en Leon med 380 hk og 500 nm flytter sig nok alligevel smiley

• #19   20. mar 2011 Jeg har heller ikke købt en Cupra på hvide plader, da jeg ikke kan lide den lille-sorte farve og ikke at have sædevarme! En Leon med lidt trylleri er samem bil jo, med sædevarme smiley

• #20   20. mar 2011 Desuden kan du ikke hive det samme ud af en bil med DSG.

• #21   20. mar 2011 Lasse O, DSG kassen på R32 holder nemt til det dobbelte! det gør den manuelle på Cupraen IKKE smiley

"DSG kører du altid på præcis samme måde"

Det er da fordi du ikke har kørt med det så?
    Du kan skifte når det passer dig manuelt og du kan også få den til at skifte når det passer dig med foden (kræver at du kender din bil!)

Jeg er enig i at der er noget over et godt gammelt gearskifte, men fakta er at det IKKE er hurtigere..

• #22   20. mar 2011 der kører da en G5 HGP Biturbo rundt med 5XXHK, med forstærket DSG.

Og vil man selv lege, kan man jo selv styre den med tiptrionic og shiftpaddles, men hver mand sin smag.

Kommentér på:
Golf mk4 r32

Annonce