{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.795 visninger | Oprettet:

Golf 4 elruder driller ? {{forumTopicSubject}}

Jeg går og laver lidt bil for en kammerat. En Golf 4 2.0 fra 2000 af.

Det er en 5 dørs model, med el ruder for og bag

Men der er ingen af ruderne der vil kører op.

Han har selv skiftet rudehejs på alle 4 dører og fået nye motore og altind, også virkede det lige en 3 dage også ville de ikke kører op igen. Så bilen blev stillet i garage og beklædingerne røg af igen..han er selv mekaniker, så montering af rudehejsen er ikke problemet.

Jeg tog så VAGcom med ud til ham, og den lagde en permanemt fejl på komfort modulet - Testeren skrev det var defekt, men det passer også fint med at hans loftlys heller ikke virkede.

Han var så ude ved en VW hugger idag, og fik sig et komkort modul fra en bil de lige havde fået ind, så han afprøvede det ingen han tog det af, og det virkede 100% som det skal.

Da han kom hjem, så smed han det på, jeg var forbi og slette fejlen og det virker stadig ikke ?

Der går strøm ud til dørene

Hvad pokker kan det være ?


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf 4 elruder driller ?
  • #1   21. mar 2011 En del af styringen foregår fra rudemotoren ved v.f dør.. Der er en styring deri..
    Kontrollere det store stik der, om der er ir i stikket, eller om ledningerne er okay. Du skal rykke i ledningerne i stikket for at kontrollere dem.

    Vi har lavet en del af fejl der, både på octavia + golf 4..


  • #2   21. mar 2011 Der er typisk kommet fugt ind i stikket, også er der ir og helt grøn på nogle af stikkene, eller i selve stikbenene på rudemotoren..

Kommentér på:
Golf 4 elruder driller ?

Annonce