{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Benzin kort
  • #1   23. mar 2011 Hvorfor tage OK, det koster 5 kr om måneden og du får ingen rabatter .. Statoil er meget bedre.. Der har jeg selv .. Gratis at have, besparelse på benzin og diesel og vaskekort

• #2   23. mar 2011 Vil også sige statoil....

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
    #3   23. mar 2011 OK benzin giver ikke rabatter, de yder et bidrag til lokalsporten/forening på 6 øre pr liter.

shell derimod yder en lille rabat, dog skal man også tænke på de renter der løber på, når man kun betaler en gang om måneden. Personligt kan det ikke betale sig for mig at have benzinkort, da jeg kun tanker ca 50l/md, og de gebyrer og renter der løber på, vil gøre at literprisen vil rende over listeprisen.

Det er stort set kun erhverv der kan få de gode rabatter, da de jo som regel aftager nogle større mængder diesel om måneden pr kort end en privat gør.

• #4   23. mar 2011 det er mig simpelt hent en gåde hvad folk vil med et benzin-kort, tit er det jo sådan at man kan tanke billigere andre steder end lige der hvor man har benzinkort til

• #5   23. mar 2011 Jeg har til både statoil, ok og Q8. Der er ingen renter eller gebyrer overhovedet. Man betaler kun for det man tanker og intet andet. Det eneste sted de giver lidt rabat er ved statoil.

• #6   23. mar 2011 tigger: det kunne jo være man ikke gider gå så meget op i om man kan spare en lille smule ved at tanke et andet sted. Jeg har andet at bruge min tid på og tanker bare det sted jeg plejer. Kan godt være jeg kunne spare lidt, men det er ikke nok til at jeg gider gøre det.

• #7   23. mar 2011 tigger . - Det er jo rart at få regningen hver måned til d. 1. så ved man hvad der er af penge at arbejde med resten af måneden. Samtidig er det lettere at holde styr på sit budget når man har et overblik over hvad man samlet bruger af benzin hver måned.

Personligt har jeg et benzinkort til OK, der er et gebyr på kr. 5,- for at få tilsendt regningen, og det betaler jeg gerne. Ellers er der ingen renter eller gebyrer.

Skal dog ud og have mig et kort til Shell i år, så jeg kan tanke 98. er dog ikke klar over om det er anderledes hos dem.

• #8   23. mar 2011 Er benzin kort ikke kun for folk, der ingen penge har her og nu?
    Hvad er der blevet af kontanter? smiley

• #10   23. mar 2011 theis P: det kunne også være at det er for folk der gerne vil have lidt mere overblik og styr på sine udgifter. Regningen bliver samlet og betalt en gang om måneden og kan køres på ens budgetkonto.
    Hvis man bare betaler med dankort eller kontanter hver gang kan det være lidt svært at få et ordenligt overblik over hvor mange penge man bruger på benzin.

• #11   23. mar 2011 Jeg har til: OK, F24 og JET.
    Grunden til jeg har dem, er fordi det giver en større frihed i økonomien måneden igennem og IKKE fordi jeg ikke har penge.. smiley

Jacob--> Jeg giver da intet for at have mit OK kort... :S

• #12   23. mar 2011 Jeg tænker bare hvis gør som dennis K, bare at have til nogle forskellige. Kan man ikke få et kort, som fungere som et dankort uden alt det gebyr ?

• #13   23. mar 2011 Dennis K
    Det kan selvfølgelig være rigtigt, jeg syntes da bare det må virke bedre og mere overskueligt bare at stikke hævekortet i automaten og vupti.. Og når kontoen er tom, så er der ikke mere smiley Istedet for at ende med en benzin regning på 5000 kr, fordi man "tror" at regningen fra benzinkortet aldrig skal betales? smiley
    Ser det bare lidt som en fælde, da folk ikke har det samme overblik over hvad de måske har brugt.. Og tænker, jamen så tanker jeg da bare igen og igen, istedet for at have cash eller hævekort på sig, så tænker man lidt mere over det? Sådan har jeg det hvert fald smiley

• #15   23. mar 2011 http://www.statoil.dk/FrontServlet?s=sdh&state=sdh_dynamic&viewid=1899273&showMenu=2_1_2

Jeg kan ikke læse nogle gebyr på kort ?

Om man betaler med dankort eller med Benzin kort er jo lidt det samme, og med sund fornuft har man jo altid en følelse af hvor mange penge der er blevet brugt.

• #16   23. mar 2011 jesper E
    Det er netop ikke det samme. smiley
    Dankort bliver trukket med det samme, i hverdagene..
    Benzinkort, bliver trukket en gang i måneden..

• #17   23. mar 2011 Theis P -
    ellers er det de folk, der ikke kan styre et benzin kort, der ingen penge har.
    sikkert de samme, som står ved hæveautomaten i et storcenter og hæver penge, så de ikke bruger for mange penge ! ..

omg en latterlig kommentar du kom med..

• #18   23. mar 2011 Der høre jo ansvar med til have sådan et kort.

• #19   23. mar 2011 Stage - photo session -
    Kan ikke se problemet?
    Det du slynger ud? Er jo præcis det samme jeg siger? smiley

Vi kan så konkluder at vores kommentar er lige latterlige eller hvad? smiley

• #20   23. mar 2011 der må jo være en grund til du, gerne vil se dine penge blive hævet med det samme, er vi enige? ..

grunden til du ikke kan se det smarte i et benzinkort, er vel du ikke kan styre hvor meget du tanker for ? ..

• #21   23. mar 2011 Stage - photo session -
    Det ved jeg ikke om jeg kan, jeg har aldrig haft en benzin kort, jeg klare det fint med et hævekort smiley Har bare hørt om mange, som tanker hele tiden, fordi regningen først kommer sidst på måneden, og derfor syntes jeg da det er smartere med dankort, det giver jo 100% det samme, bare at du betaler med det samme, eller et kæmpe beløb en gang i måneden? smiley

• #22   23. mar 2011 Jeg har ok og statoil kort.

Ved ok for jeg en email kvittering hvergang jeg tanker. Kan man ha en oversigt over hvor meget man tanker for.

• #23   23. mar 2011 du kan jo også trække over med dit dankort smiley ..
    og mit benzin kort betaler mit kontigent i min fodbold klub smiley ..
    og jeg får en kvittering på mail smiley ..

• #24   23. mar 2011 Nemlig det er også det jeg tror man gør med dankort.

• #25   23. mar 2011 HELT KLART statoil herfra osse

• #26   23. mar 2011 Der er også et lille gebyr på Statoil hvis man ikke får leveret i e-boks.

Der er en der siger man betaler renter ved Shell. Det gør man da ikke. Der er rentefri kredit. Det er kun hvis man overskrider betalings datoen der kommer renter på.

Men jeg har Shell da jeg kun tanker der. De giver 0,80 øre rabat pr L Diesel på listeprisen. "Eller det siger de". Men har aldrig fået det. Så skal faktisk lige brokke mig. smiley

• #27   23. mar 2011 Jeg har ved Statoil, Shell og OK, men efter ny motor kører jeg kun på Vpower, og derfor tanker jeg kun ved shell, gebyrfrit selvfølgelig...

Dejligt nemt og overskueligt, en gang om måneden dukker der en regning ind, og så er det for mig nemmere at overskue hvad jeg har til resten af måneden at gøre godt med smiley

• #28   23. mar 2011 men jeg giver altså heller intet for mit ok kort & så har jeg også et ok Bizz smiley ..

• #29   23. mar 2011 Min far har benzin kort, så jeg får en god vask for 20 kr smiley

• #30   23. mar 2011 Jeg forstår virkelig ikke dem der gider at køre på discount brændstof. Jeg kunne mærke forskel fra 95 OK og til 95 Shell på min Fiesta ST. Siden da har jeg aldrig tanket OK mere.

Kan godt være det koster lidt mere pr L. Men man køre sikkert også flere km/l på det smiley Fifth gear testet da forskelligt benzin. De store selvskabers benzin gav flere HK på motoren. Jo mere energi der er pr L benzin jo flere km/l smiley

• #31   23. mar 2011 tanker ok, der er altid en i nærheden og så støtter jeg mit lokale sportsforening smiley ..
    men hvis der ikke er en ok så tager jeg bare en anden smiley ..
    jeg fylder den bare op. kigger aldrig på prisen .

• #32   23. mar 2011 det er noget nemmere, jeg har en 1000 litet tank, den kommer de endda og fylder gratis smiley

det er min tankstation hehe

skal lige understrege at det ikke er farvet diesel, det har jeg desværre ikke nok jord til at må.. men det er nemt at tanke bilen smiley

• #33   23. mar 2011 Jeg er nu heller ikke overbevist om at benzinkort er smart, har alligevel en stak penge, jeg ikke rigtigt kan smide ind på kontoen, og de er jo nemme at smide i tanken (skal siges at jeg har firmabil, så det er ikke sådan at nogen kan undre sig over at jeg aldrig tanker), og ellers bruger jeg DK kortet.

• #34   23. mar 2011 anders n

ja de orange penge er gode at smide i tanken smiley

oglad mig lige forklare engang
    sorte penge = dem skattefar ikke ved noget om

orange penge = dem skatte "mor" ikke ved noget om, altså lillemor derhjemme smiley

høhø

• #35   23. mar 2011 troede det var blå penge smiley ..

• #36   24. mar 2011 haha

Kommentér på:
Benzin kort

Annonce