{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.097 visninger | Oprettet:

Andreas L
Andreas L
Tilmeldt:
5. jan 2011
Følger: 1 Emner: 32 Svar: 94

Hvordan har i det med Chevrolet ? {{forumTopicSubject}}

Hey jeg har nu kigget på mange biler gennem de sidste 2 måneder da jeg skal til køreprøve her på onsdag.
Jeg har været meget omkring en Audi A4 1,9 Tdi og noget Honda Accord, men faldt så over denne på Bilbasen;
http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/chevrolet/epica/20-lt/596097

Synes at den ser superlækker ud, plus at den har kørt ca 200.000 mindre end den A4 jeg kiggede på.
Men kender intet til Chevrolet og deres kvalitet.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Hvordan har i det med Chevrolet ?
  • #2   26. mar 2011 vi har ikke nogen problemer med dem vi har kørne på min arb´s plads

  • #3   26. mar 2011 Den mister værdi sindsyg hurtigt...

    Og komforten er der simpelthen så meget forskel i...


  • #4   26. mar 2011 hvis man kigger på hvad folk har skrevet om den på bilbasen så siger de jo at den taber værdi meget hurtigt og benzin økonomien ikke er ret god... 10 km/l for en nyere bil er godt nok heller ikke ret meget..

  • #5   26. mar 2011 ikk så fandens godt!

  • #6   26. mar 2011 Det en fin bil udfra hvad jeg kan læse på anmeldeserne.

    Den er dyr i benzin siger de, men ellers er der ingen svage sider.


  • #7   26. mar 2011 Du skal også tænke på forsikringen smiley med de HK den har, så ligger den nok i den dyre ende for en nybilist, selvom at det er en ny bil.

  • Andreas L
    Andreas L Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 32 Svar: 94
    #8   26. mar 2011 Ja tænkte nok det med kvali og komfort.
    Det sjove er at forsikringen er 6-7000 kr billigere ca


  • #9   26. mar 2011 Man for sindsyg meget for pengene i en chevrolet

    Masser af udstyr man betaler mange penge for i andre mærker

    Komforten er fin, kvaliteten er udemærket

    Ulemper er dog benzin økonomi og pristab !!! smiley Har selv en ):

    Men alt i alt er jeg sku glad for den, uden tvivl


  • #10   26. mar 2011 Nogle af dem er også bare en gammel astra i ny jakkesæt.
    Vil langt heller eje en Audi TDI med lidt km på bagen, en sådan en der.


  • Andreas L
    Andreas L Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 32 Svar: 94
    #11   26. mar 2011 Ja er også lidt mere til Audi selvom den godt nok tiltalte mig men jeg skal dog også bruge de 5000 mere om året på brændstof, det hele hænger sgu nok sammen i sidste ende med pris, kilometer, kvalitet og komfort smiley

  • #13   26. mar 2011 Jeg har det HELT FINT MED CHEVROLET,,,

    SKAL BARE VÆRE DENNE HER:

    http://www.bilbasen.dk/brugt/bil/chevrolet/camaro/62-v8-aut-ssrs/474295


  • Andreas L
    Andreas L Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 32 Svar: 94
    #14   26. mar 2011 Den ville jeg satme ikke sige nej til, hold kæft den er lækker smiley

  • #15   26. mar 2011 Synes det er synd at kalde dem for en Chevrolet. det ødelægger lidt de gamle fine RIGTIGE Chevrolet. Da mig og min kæreste så en gammel fin SS,er så sagde jeg det er en fed bil sådan en. så siger hun det da bare en chevrolet det da dårlig. og sådan en som en chevrolet spark :S hva sker der lige der. Det amrikanske er helt ødelagt i dem

  • Andreas L
    Andreas L Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 32 Svar: 94
    #16   26. mar 2011 Ja det er vigtigt at tage det med i overvejelsen det er jo et stort plus til Chevrolet smiley

    Ja de er sgu gået lidt mainstream men man kunne jo ikke blive ved med at lave de biler som de gjorde smiley


  • #17   26. mar 2011 Det er jo stadigt noget Kina/Korea discount, kvalitet er slet ikke på højde med tilsvarende japansk eller tysk. Men man får bil for livet, ingen vil eje dem som brugte. Total økonomien i køb af en sådan er altså elendig kost prisen pr. kørt kilometer bliver alt for høj i forhold til hvor sjovt det lige er at køre i sådan en dunk lort. Skulle det endeligt være en halv kinøjser er KIA lidt længere foran på kvalitet og teknik, en Ceed er ikke så dum endda selvom det ikke er en Golf - og 7 års garanti er heller ikke helt skidt.

  • Andreas L
    Andreas L Tilmeldt:
    jan 2011

    Følger: 1 Emner: 32 Svar: 94
    #19   26. mar 2011 Ja hvis vi alle bare kunne cruise rundt i sådan et bæst, det ville virkelig ikke være skidt smiley

  • #20   26. mar 2011 JA det er nemlig rigtig smiley kald dem noget andet for de har da lavet et par pæne nok modeller men at de hedder chevroret det kan jeg ikk tag seriøst

  • #21   26. mar 2011 Jeg har det fint med Chevrolet..
    Du finder ikke bedre bil med det udstyr til den pris smiley
    Og hvorfor kalde en Chevrolet for en Chevrolet?
    Joo ser i drenge, fordi det hedder Chevrolet nu, og ikke Daewoo, lær og lev med det smiley
    INGEN bilmærker kan leve af kun at lave 4,2 liters biler til ræs.. Nej, der skal andet til nu om dage, benzin økonomiske biler er hvad folk vil have i Danmark.. Det er jo ikke for sjovt at Chevrolet er Danmark hurtigstvoksende bilmærke vel? Godt så, så når det er slået fast så vil jeg sige at jeg også selv hellere vil eje en fed audi..
    Men hvis prisen er 250000 kr, så vil jeg hellere eje en ny cruze med alt udstyr, end en a4-a6 som har gået 200.000 km smiley
    Men sådan er vi jo så forskellige smiley


  • #22   26. mar 2011 det er bare Daewoo.

  • #23   26. mar 2011 Synes i taler utroligt meget ned om chevrolet

    Tror i glemmer deres race team i hhv DTC og WTC.. De gør det vidst ret godt smiley


  • #24   26. mar 2011 christian H>> Ja, fordomme kan være svære at hamle op med nogle gange :o)

  • Henrik B
    Henrik B Tilmeldt:
    maj 2007

    Følger: 1 Emner: 8 Svar: 116
    #25   30. mar 2011 Kom nu ind i kampen drenge. Jeg har selv kørt 50.000 km i en Cruze 2,0 LT diesel - og der er altså ikke særligt meget discount over den. Undervognen er fra en Astra (den nye model vel at mærke), det meste af interiøret kan genfindes i en Opel og motoren ligger også i en Insignia, Astra, Saab 9.5 osv. Så værre er den nok heller ikke.

    Det er fint med fordomme. Det værste er at de er pænt svære at komme til livs. Hvis man skal se sådan på det så er koreanerne da lysår bedre kvalitetsmæssigt end de amerikanske hvor knapperne faldt af når man trykkede på dem, alt skramlede og raslede osv.

    Epicaen er ikke min smag - for stor og kører ikke udpræget godt. Tag eventuelt en Cruze - som du også kan få forsikret ret billigt. Den er altså ret sprød med en sænkning og lidt frække fælge på.........

    Det er korrekt at værditabet er større end på andre biler - men ikke kroner øre mæssigt. En tlsvarende VW der kan bare tilnærmelsesvist det samme koster altså over 400.000 - og den taber i kroner mere end en Chevrolet. Smag og behag er forskelligt - men hvis I postulerer at det er "kina-biler" (som I iøvrigt nok også skal vænne jer til i løbet af få år) så tag en tur i en Cruze - husk bare at lade alle fordommene blive hjemme.


  • #26   19. jun 2011 Ved ikke om det bare er mig, men tror i virkelig allesammen at Camaro SS er den eneste rigtige Chevrolet?
    Hvad så med alle de almindelige familievenlige Chevrolet'er der kører rundt over i USA? Mange af dem er da også produceret i Korea, men det er da stadig en Chevrolet.
    Hvad så med alle de japanske biler der ikke bliver produceret i Japan? Toyota Aygo bliver produceret i Tjekkiet, er den så heller ikke en ægte Toyota?
    Fiat 500 er indbegrebet af italiensk charme, men den bliver altså produceret i Polen...

    I dette tilfælde med Epica'en her, er det rigtigt, at samme model også bærer et Daewoo emblem på modellerne i Asien. Men det er jo det samme med Vauxhall modellerne i Storbrittanien, som er identiske med Opel. De bærer bare forskellige emblemer. Men derfor er det da stadig en Vauxhall i briternes øjne.

    Så drop nu jeres forestillinger om at Chevrolet er en eller anden superbil ala Camaro, for det holder altså ikke. Det er også en den amerikanske families familieøse.


Kommentér på:
Hvordan har i det med Chevrolet ?

Annonce