{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Honda Frv 60000km eftersyn.
  • #1   28. mar 2011 Er det en benzin eller diesel, og er det en faceliftet model?

• Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

Emner: 24 Svar: 1.311
    #2   28. mar 2011 hvad forventer du af det service ??

hos honda vil det nok være skift af olie +filter , luftfilter og pollenfilter , måske tændrør alt efter hvad den er født med , skift af bremsevæske
    visuel kontrol af bremser , ophæng , manchetter , og rustbeskyttelse osv

regn med at betale ekstra for bremseservice (rens og smøring) airconservice og ballancering af hjul

• Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

#3   28. mar 2011 kender dog ikke så meget til hondaservice så det er rent gætværk

• #4   28. mar 2011 Det er en 1.8 benziner... Nej men er fordi forhandler bare vil lave et olieskift og filter, hvor jeg mener at der nok er mere i det hvis det skal laves rigtigt?

• Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

#5   28. mar 2011 det kommer lidt an på så meget

hvor gammel er den/hvor meget kører den om året ??

vil dog mene den som minimum skal have både luftfilter og pollenfilter oven i olieskiftet hvis den er mere end 2 år gammel
    tændrør er lidt tricky da den kan være født med std-rør som max kører 60Kkm , dog kan den være født med platinrør og de holder 100-120K km
    skal det være efter bogen bør den vel også få skiftet bremsevæske hvert andet år

derudover vil et kritisk øje på bremser være pengene værd (hvis de laver det ok og ikke bare pladre en gang spraykobber/keramikfedt derhen hvor de lige kan ramme ) altså en gang ordentlig adskillelse , rens og smøring

• #6   28. mar 2011 Den er fra 2008, og jeg har lige købt den så ved ikke hvor meget den ellers har kørt om året, men i snit er det jo ca 20000km.. Hvornår er det tandremmens tur?

• #7   28. mar 2011 nu kan jeg ikke hvilken landsdel du bor i

• #8   28. mar 2011 ved et 60 000 km service bliver der kun skiftet: olie+filter, muligvis tændrør alt efter hva motor der er i og så skal der skiftes bremsevæske og pollenfilter.

• Luske *
    Luske * Tilmeldt:
    apr 2007

#9   28. mar 2011 mon ikke tandremmen kan køre 4 år eller 90Kkm ?

• #10   28. mar 2011 Det er da noget værre vrøvl du skriver Michael ¤Team Skildpadden¤ E
    Der skal renses bremser foran og bagi, skiftes olie og filter, og skiftes bremsevæse. Tændrør er først ved 120000. Tandrem skal aldrig skiftes da den ikke har en smiley Den kører med taktkæde. Håber du kan bruge svaret. Har arbejdet hos Honda i 5 år.

• #11   29. mar 2011 okay, når du har arbejdet ved honda så må det jo være det endelige svar!.. Kan du så samtidig fortælle mig hvad et rust garanti service koster? ca?

• #12   29. mar 2011 Rust tjek er jeg temmelig sikker på er gratis! Du skal være opmærksom på rust i bagklap, bagpanel, og inderskærme i bag!

• #13   29. mar 2011 forresten, ved du om der findes nogen inderskærme til eftermontering? Der er nærmest ikke noget skærm foran, det hele flyver ind til motoren

• #14   29. mar 2011 Det er der ikke. Det er ikke noget motoren tager skade af.

Kommentér på:
Honda Frv 60000km eftersyn.

Annonce