{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
4.728 visninger | Oprettet:

Philips X-treme Vision - Erfaringer? {{forumTopicSubject}}

Hey. Er på jagt efter et sæt pærer til min A3'er.

Har set lidt på nogle nye pærer fra Phillips. - Ifølge dem selv, giver de +100% bedre lys end std. pærer.

Men er der nogle der har prøvet disse pærer? Jeg er ikke interesseret i ulovlig Xenon, men i noget ordentligt og godt lys.

http://www.billigbilpleje.dk/product/philips-x-treme-vision-h7-2-stk-961/

Er de pengene værd? De er trodsalt ret dyre.

Pft.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Philips X-treme Vision - Erfaringer?
  • #1   28. mar 2011 Kører selv med dem, fordi jeg fik af vide de skulle give op til 80 % mere og være det som kommer tættest på nye biler og deres Xenon - Når det så er sagt og forventningerne var så høje - Så må jeg sige at nej - De er ikke alle de penge værd... Men måske andre har andre erfaringer.

Jeg prøver ihvertfald noget nyt næste gang - Måske noget Everlight

• #2   28. mar 2011 Har dem som H4 på min, også noget der ligner i mit tågelys og det lyser PISSE godt !

Er blevet stoppet 2 gange, trods de troede det var xenon, men pæren er fuld lovlig smiley

• #3   28. mar 2011 Har prøvet dem... De holdt et halvt år i min Focus hvor pærer ellers kan holde ca. 3 år inden de sprænger pga. kørelysmodstand. Så de holder ikke så længe..
    At de giver 100% mere lys end normale pærer kan være rigtigt nok, men "normale" pærer nu til dags er opgivet at give alt fra 40-60% mere lys end hvad man nok ville kalde "normale" pærer for 5-10 år siden... Så der er umiddelbart ikke meget WOW effekt at komme efter ud over lidt mere lys og lidt hvidere lys.
    Er selv i gang med et forsøg med Osram Nightbreaker Plus som giver ca. samme lys som Philipsne men skulle leve længere and de Nightbreaker pærer som havde ca. samme levetid som Philips Xtreme Vision... Synes de giver udemærket lys, men levetiden på den nye variant kan jeg ikke oplyse endnu.

• #4   28. mar 2011 Der er lidt delte meninger, kan jeg se. Jeg ved, at dem der sidder i nu, bare er nogle billige nogle, så alt er vel bedre end dem i sidste ende.

• #5   28. mar 2011 Du kan købe et sæt osram Nightbreaker plus i bilka til 159 for tiden... ville jeg købe.

• #6   28. mar 2011 der er godt lys i dem i min Lupo, men 3-4 måneder så springer de.. Så de er dyre i længden, men har en kraftig hvid farve.

• #7   28. mar 2011 der er godt lys i dem i min Lupo, men 3-4 måneder så springer de.. Så de er dyre i længden, men har en kraftig hvid farve.

• #8   28. mar 2011 køre med dem i min nu, de giver et fint lys, der er ikke den store WOW efekt, men de giver da bedere lys en dem man normalt køber på tanken.

holdbarheden er fin på min bil, det er godt nok H4 udgaven, men de har holdt i ca 1,5 -2 år nu og virker stadig, kørte med de gamle osram nightbraker, de holdt kun i 1 år.

Kommentér på:
Philips X-treme Vision - Erfaringer?

Annonce