{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  se dr 1 nu billige dæk og tænk jer om
  • #1   29. mar 2011 Vil nu mene det er ren logik det der..

• #2   29. mar 2011 nangkang 4TW smiley

• #3   29. mar 2011 ja var 2min for langsom.. undskyld O:)

• #4   29. mar 2011 Der er noget at tænke over...

• #5   29. mar 2011 Jeg brækker mig altså... Folk ber om billige dæk, og så får de præcis det...

Længere er den altså ikke...

• #6   29. mar 2011 jeg er sku gladfor at jeg kører med hankook og pirelli smiley men ja, hvis en kunde kommer hen og spørger efter et billigt dæk, så får de sku oss et billigt dæk, det er jo åbenbart det de vil ha?

• #7   29. mar 2011 Præcis ortega! Pris=kvalitet!! Det en tynd sag de har gang i der.. Hva fan regner man med når man købet et nankang dæk, navnet siger sku da det hele!

• #8   29. mar 2011 det er jo heller ikk raketvidenskab, man får sku hva man betaler for.

• #9   29. mar 2011 Hvorfor skulle forhandlerne have nogen skrupler ved at sælge dem?
    De er jo lovlige og folk er nærige. Så er den jo ikke længere.

Thansen var da dem med den bedste forklaring.
    Han sagde jo da at du får dårligere komfort, støj og bremselængde i de billige dæk.
    Så må folk jo selv vælge.

• #10   29. mar 2011 tænkte bare som en hjælp til de utallige diskussioner herinde, netop omkring dækvalg smiley

• #11   29. mar 2011 Latterlig problemstilling.

Der vil ALTID være et dæk der er billigst eller dårligst....

• #12   29. mar 2011 Haha

Men ja det bedste ved dæk er man kan sgu næsten se på navnet om det er ringe eller godt. fx Goodyear, michelin og pirelli. Og de billige som nankang, nexen og marshall ?

• #13   29. mar 2011 Man skal vel ikke være Einstein for at vide at billige kinadæk næppe er de bedste i verden. Bare se på deres biler altså..

Men det er jo typisk det skal standses ud i meget store bogstaver før den almindelige dansker fatter det. Satme skræmmende der er så mange snot dumme mennesker derude som ikke selv kan tænke så langt.

Jeg er ret sikker på mine yokohama slicks er bedre til at bremse i 30 cm sne end de fleste kinadæk

• #14   29. mar 2011 der bliver jo også solgt chevrolet spark!!! de biler er sku nok ikke bedre en et nankang dæk.

• #15   29. mar 2011 ... i tørvejr.

• #16   29. mar 2011 Ja netop der bliver jo solgt billige ting af alt ting ? Især biler da. DR er bare så gode

• #17   29. mar 2011 Jeg fatter slet ikke at folk gider vælge billige dæk...
    Det giver INGEN mening overhovedet.

At gå på kompromis med det produkt som er det eneste som forbinder den bil man sidder i, med vejen - det er da hjernedødt...

• #18   29. mar 2011 hvad er det bedste sommerdæk i har kørt med fra nye?
    sidst jeg købte nye sommerdæk købte jeg nankang ns2 og de kørte egentlig fint nok indtil jeg havde kørt fra aalborg til mûnchen på vej til italien da begyndte de pludselig at larme helt vildt! og da jeg så prøvede dem i vådt føre var jeg mildest talt bange for at komme i en situation hvor jeg skulle nødbremse.

de blev så sidste sommer erstattet med nogle falken fk452 og må altså sige at jeg synes at det er et virkelig godt dæk, efter min mening køre de bedre end de fleste andre sommerdæk jeg har kørt med. dog de eneste to jeg har kørt med fra nye.

• #19   29. mar 2011 jeg køre nankang og gør det pga mine dæk holder ikke mere end en halv sæson..og det svare til 10000 km og de 7000 er by kørsel ved 40 til 60km/t..har altid været klar over at pris og kvalitet hænger sammen..er selv autolakere og der bliver folk godt mopset hvis de beder om en billig hel lakering og så man laver den uden grunder..det vil holde lige så godt som nankang dæk..

• #20   29. mar 2011 De bedste jeg har kørt langtur og pendler kørsel på er conti sport contact, men der er ikke mange km i sådan et sæt.. dernæst og mine nuværende favorit er goodyear eagle f1. det er kanon når det er vådt, der er mange km i det, og når det er varmt er det mindst lige så godt som contierne...

Og det værste er KUMHO ECSTA SPT colored smoke... KÆFT et skod dæk.. men det er heller ikke lavet til andet end at raspe af smiley

• #21   30. mar 2011 Det er som det plejer i DR Kontant... UDEN sammenhæng. Hvis folk beder om et billigt dæk så vil de ikke købe et dyre dæk.

Jeg har talt med kunder som spørger hvad jeg ville vælge. Jeg svare altid continental. "Jamen de er så dyre, hvad med et lidt billigere" svare de så...

Pointen er at der vil altid kunne fåes dårligere så længe folk er klar til at gå på kompromis. Folk tænker jo kke længere end deres pengepung.
    Havde en kunde som ringede tilbage efter et salg. Hvordan fanden jeg kunne tillade mig at sælge sådan noget lorte dæk (Accellera).. Så svarede jeg at jeg jo havde tilbudt ham conti, men at han synes det var for dyrt. Jeg tilbød ham så at tage de dæk retur og sætte conti dæk på for merprisen, Men det afslog han blankt fordi det var jo dyrt... Jamen.. Hvad fanden skal man så stille op med sådan en mand... han vil jo kun brokke sig...

• #22   30. mar 2011 you said it...

Kommentér på:
se dr 1 nu billige dæk og tænk jer om

Annonce