{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.609 visninger | Oprettet:

ca. 4 cm spartel. hvem gør dog sådan {{forumTopicSubject}}

min mor købte en mascot af en herinde, den var ih og åh så fin ifølge sælger. mit umiddelbare indtryk var også at den var fin. lidt overfladisk rust osv.

nå men den skulle slibes ned og males osv. begynder så at slibe i dag og opdager derved at oppe i pladen lige under forruden er intet mindre end ca. 4 cm. polyester spartel.!

bilen er købt som et projekt, alle de sårede pladedele er udskiftet og bilen var grundet. nu blev jeg så lidt mere grundig med skjulte fejl osv. og opdagede så at halvdelen af svejsningerne bare var klattet i og at han umiddelbart har svejst uden gas ! men men igen ikke noget som en gang polyester ikke kunne rette op på.

til slut vil jeg lige fortælle at det skulle være en maler der har svejst delene på, spartlet det og grundet den.

vil ikke noget synderligt med dette emne, det er rent og skær brok og frustrationer over at jeg lige skal rive en uge mere ud af kalenderen inden bilen er færdig hehe

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  ca. 4 cm spartel. hvem gør dog sådan
Kommentér på:
ca. 4 cm spartel. hvem gør dog sådan

Annonce