{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.281 visninger | Oprettet:

Mon jeg er den eneste som .... {{forumTopicSubject}}

... er godt trær af, at man i markedet ikke kan søge efter momsfri eller gulpladet biler ?

Nogen som har forslag til hvordan jeg nemmest indskrænker mulighederne i søgeresultatet i en annoncesøgning ?

har prøvet med både gul, gul pla, moms, momsfri, osv osv.
Alligevel er der heletiden nye biler der dukker op ved en alm. søgning.

& en alm. søgning giver op til 3300 biler i marked.
Det gider jeg simpelthen ikke kigge igennem ...


smiley

Nogen forslag? (udover bilbasen, bilzonen, G&G og DBA)

// Ronni Madsen


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Mon jeg er den eneste som ....
  • #1   3. apr 2011 Så gerne en opdeling da jeg kigger efter en altea på hvide plader, og der er ikke mange der gider skrive at det er en van de sælger..

  • #2   3. apr 2011 Nemlig samme problemstilling jeg sidder i...
    Dog ikke af samme biltype.. smiley

    Det ville være lækkert hvis BG gad ofre den korte tid på at oprette/tilføje denne funktion på deres site.

    Nu koder jeg selv hjemmesider så VED hvor nemt det er.



  • Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
    #3   3. apr 2011 Hørt... og en anden ting, når man nu søger efter reservedele til eks Golf 4, så får man 1000 ligegyldige annoncer. eks nr 1, prøv og skriv Golf 4 eller sågar Golf IV. Så kommer alt op med vw, selv Golf 1,2,3,4 osv, så længe 4 tallet er i annoncen???!!!

    Evt lave annoncen så man skal oprette Mærke, model og type, så man kan minimere annoncerne.


  • #4   3. apr 2011 meget enig,hvis da folk da bare min minimun kunne skrive det i overskriften........men det orker de ikke. jeg har haft det oppe før.
    og mener da også bare det er jo ikke lige frem gratis og bruge siden 100% så det ville da være rat hvis man fik noget for sine penge.


  • #5   3. apr 2011 Du kan også finde en del Gul plade biler, ved at søge på:
    Billig vægtafgift, eller blot "Vægt"
    Ikke at det løser dit problem, eller viser alle gul plader..
    Men der er nogle flere annoncer, uden ordet gul / plade / momsfri i..


  • #6   3. apr 2011 Hele siden burde have en gennemgribende renovering

    Bilgalleri 2.0


  • #7   3. apr 2011 det ER jo først og fremmest et bilgalleri. Markedet sutter brun cremet røv... søge funktionen er som en søgemaskine fra starten af 90'erne.

  • #8   3. apr 2011 Man kan da se de arbejder på noget i kulisserne så mon ikke markedet snart står for tur...

  • #9   3. apr 2011 Når der nu er gang i markedet, ville det så ikke være på sin plads, at man kunne oprette annoncer uden at betale for VIP?

    Man betaler jo for at oprette en profil herinde.


  • Has san
    Has san Tilmeldt:
    apr 2004

    Følger: 1 Emner: 89 Svar: 1.199
    #10   14. apr 2011 Igen... søg for sjov Golf 4...alle 1, 2, 3, 4, 5 osv kommer frem, blot fordi nummeret 4 indgår et sted i annoncen... hva sker der??

Kommentér på:
Mon jeg er den eneste som ....

Annonce