{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.372 visninger | Oprettet:

A4 hakker ved jævn hastighed {{forumTopicSubject}}

Hey vi er igang med en a4 1,8 20v som dryppede lidt olie, og vi smed så en gang abcon oil stop leak i, og det hjalp.. det drykker ikke mere.. MEN..

Efter ca 50 cm kørsel gik bilen pludselig ud da jeg kørte ind på en tank, og ville ikke starte igen.. jeg ventede så i 2 min, og så startede den, og har ikke haft problemr med det siden, men så begyndte den at hakke når man kører med jævn hsatighed.. der er ikke noget under acceleration, og den trækker helt fint, men så hakker den lige en gang i mellen ved jævn hastighed eller hvis jeg tager den i 2 gear meget langsom og sejtrækker..

Når den hakker ved jævn hastighed, og jeg så enten letter foden lidt, eller giver lidt mere gas, så stopper det?? jeg er helt blank??

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  A4 hakker ved jævn hastighed
  • #1   3. apr 2011 Pil luftmængde måleren af og tøm en dåse "kontaktrens" ind i alle sprækker lad, den tørre helt og sæt den på igen. Tror at det kan hjælpe jer smiley

• #2   3. apr 2011 Hov der var lige lidt tegnsætning smiley

Men det hjalp ihvertfald på min 1,8 20v

• #3   3. apr 2011 Okay vil jeg da prøve.. du tror ikke det der abcon pis kan have ødelagt noget??

• #4   3. apr 2011 Det ved jeg desværre ikke, jeg købte min bil og opdagede problemet på vej hjem smiley da jeg så gjorde som beskrevet var der ikke noget. Har hørt at det er et olie slim lag der gør at luftmængdemåleren beregner forkert. Det kan være at det Abcon har haft en konsistens der har gjort at det har sat sig på luftmængdemåleren.. Det skal jeg ikke kunne sige smiley

Kommentér på:
A4 hakker ved jævn hastighed

Annonce