{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.207 visninger | Oprettet:

Morten B
Morten B
Følger: 1 Emner: 151 Svar: 166

Nye bukke ? {{forumTopicSubject}}

Hey
Jeg er ved at få oprettet et lille hjemmeværksted i et "skur". Da der ikke er plads til en lift skal jeg have fat i nogle gode bukke hvor man føler sig sikker når man ligger under bilen og arbejder. Kan jeg med sindsro købe nogen fra Harald Nyborg eller skal jeg kigge et andet sted efter nogle "dyrere"?

//bryde

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Jeg skal have sat låger på integrerede fryser, køkeskab og opvaskemaskine. 1.690 kr.
  • Bore 2 hylder op samt spejl på badeværelset. 500 kr.
  • Utæt opvaskemaskine? 895 kr.
  • Skiftet 2 stikkontakter i kælderen ( kontor) 1.000 kr.
  • Udskift bundpakning i skylleventil i toilet 1.200 kr.
  • vaskemaskine vil ikke skylle ud 570 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Nye bukke ?
  • #1   4. apr 2011 Kan ikke se hvorfor der ikke skulle være fine? De jo godlendt... Men du kan sikkert finde en masse andet..

• #2   4. apr 2011 jeg bruger selv de røde fra thansen til et par hundrede kroner... fungere helt fint.. smiley

• Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    maj 2007

#3   4. apr 2011 Ok tror jeg vil kigge på dem så.

AFILI8ED: Har du lift eller hvad arbejder med?

• #4   4. apr 2011 Hvis din donkraft kan løfte bilen højt nok så tag evt den høje udgave

Giver mere plads at rode på plus de har noget breddere fod.

Og husk så stadig det gamle råd jeg ALDRIG fraviger. Når et hjul er taget af så smid det ind under bilen. Så kan man kun blive klemt men ikke mast hvis bilen skulle vælte af bukkerne. smiley

• #5   4. apr 2011 jeg ville til hver en tid vælge dem fra harald i forhold til dem fra Thansen. Og kun pga de er letter at justere i højden når man skal sætte dem ind. De har flere trin end de 3-4 huller som er på thansen udgaven.

• Morten B
    Morten B Tilmeldt:
    maj 2007

#6   4. apr 2011
    Erik P: Plejer altid at ligge hjulet under ..men tak for svar.

AFILI8ED .: Hvad kalder man sådan en skrålift i fag sprog. Synes ikke jeg kan finde den ved at skrive skrålift på google.

Kommentér på:
Nye bukke ?

Annonce