{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Andre forumemner med "Vectra4x4"
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Vectra4x4
  • #1   10. jan 2006 det er bare en ganske alm 2,0 16v..jeg ahr bare hørt at den Først begynder på Bagjulene når forhjulene snurer for meget rundt???

• #2   10. jan 2006 nå men Prøver det i vertfald kan jo altid sælge den igen hvis det skulle være så..
    Sys lige jeg ville prøve det,
    Første gang jeg skal ha en vectra 2000:-)
    Tak for jeres svar..

Mvh kenneth

Msn: Kenneth_Boisen@mail.tdcadsl.dk

• #3   10. jan 2006 En almindelig 2000 16V er hurtigere end en 200 16V 4x4 da 4x4 vejer noget mere.

• #4   10. jan 2006 og ja så er 4x4 på dem noget shit, men det finder du jo nok ud af med tiden smiley

• #5   10. jan 2006
    Hvis du godt kan lide lyskryds race, så er 4*4 en bedre investering, da den simpelthed skyder afsted pga mere stabil greb.

Men 4*4 kræver lidt mere vedligeholdelse og kan være lidt dyr i reperationer pga viskosekoblingen og mellemgearkassen.
    4-hjulstrækket slå til lige så snart den kan mærke den mindste tegn på dårligt vejgreb og denne anordning er ret følsom, så at lave 6-7.000 rpm i første gear for tit er ikke noget jeg vil anbefale, da det hurtigt kan ødlægge 4-hjulstrækket.

Hvis man kan finde ud af at bruge det ordenligt, så er 4*4 muligheden klart at foretrække.
    Hvis dit 4*4 en dag går i stykker og du ikke vil lave det igen, kan du købe en ombygning hos Gema Motorsport, som erstatter den del af trækket og laver den om til en forhjulstrækker igen.

• #6   11. jan 2006 skulle smide 1700 øvro!

• #7   11. jan 2006 Til R R...
    Du mener turbo elelr hva?? min det er bare en alm 16 4x4 turbo udgaven koster en del mere. men motoren har kun gået 37000km så jo lidt billig er bilen da;-)

Kommentér på:
Vectra4x4

Annonce