{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.789 visninger | Oprettet:

Hyundai i20 - Skal eller ikke? {{forumTopicSubject}}

Vi er 2 voksne og 2 børn i familien som vil have noget billigt og nyt og køre i de næste 5 år (mindst). Vi har kigget meget på en Hyundai i20 hvor vi får 5 års garanti en ny 0 KM bil til 130.000,-

Men hvad dækker de 5 års garanti? Dækker de alt undtagen slid dele? Er service og reperation dyrt?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hyundai i20 - Skal eller ikke?
  • #1   4. apr 2011 Eventuelt hvis nogen har Hyundai`s vedligeholdelsesprogram et eller andet sted på nettet? Ville gerne se hvad man vedligeholder

• #2   4. apr 2011 Jeg var ude og prøvekøre en hyundai for ikke så lang tid siden, og helt ærligt, prøv lige alternativerne af først, for det er en værre skrammelkasse at køre rundt i.

Både med komfort og med køreegenskaber.

Find noget bedre, selv en Spark ville jeg sætte større pris på (selvom den også er noget ævl)

• #3   4. apr 2011 tror ikke der er komfort og med køreegenskaber i sådan en bil,overvej det MEGET nøje inden,du skriver trods alt min 5 år,det er satme laaaang tid i sådan noget "bil"

• #6   4. apr 2011 køb den i herning så.

• #7   4. apr 2011 tag i30 koster ikke ret meget lige nu, der er kampagne pris lige nu - får du meget mere bil i og bedre

er selv hyundai mekaniker
    du kan bare skrive pm hvis du vil vide noget

• #8   4. apr 2011 Renault Clio Sport Tourer... der er kampagnepris på dem lige i øjeblikket...
    var selv ude og prøve i20 inden renaulten og der er kæmpe forskel i kvalitet og kørseloplevelse... så jeg venter bare på at min kommer til landet smiley

• #9   4. apr 2011 synes nu det var en meeeeget negativ indstiling i havde til hyundai da ?
    synes man får meget bil for pengene. især en i 30 eller i 10

i30 Stc car til 190.000 eller en diesel til 190.000kr og hvis man vil kører 1.4 benzin endnu billigere og 5 års trippel granti og mulighed for 7år også
    du får stort set alt det udstyr du behøver alt efter model valg.

• #10   4. apr 2011 synes sgu godt nok den i20 jeg prøvede havde en latterlig gearkasse og undervognen var sgu heller ikke ligefrem nogen drøm... har dog også hørt hvis man skal købe hyundai så skal man tage i30 og opefter, hvis man vil have noget ordenligt.

• #11   4. apr 2011 tjah.. renault clio 1.5 diesel til 156900.... det kan hyundai sgu ikke hamle op med...

• #12   4. apr 2011 renault clio sport tourer 1.5 **

• #13   4. apr 2011 jeg nævnte osse kun i 10 og i 30 før. da jeg synes vi har oplevet mange problemmer med i 20eren. blandt andet topstykke,rust,gearkasse.
    men som selfølgelig er lavet på grantien

men i10 1.25 comfort er en rigtig fornuftig bil.

og det samme vil jeg sige om. i30 1.6 diesel eller i 30 1.4 benzin alt efter om man vil kører diesel eller benzin jo

• #14   4. apr 2011 ja lyder billigt martin, er personlig meget imod Renault. men vil jeg ikke ind på

• #15   4. apr 2011 jeg har også selv været meget imod renault, men efter at have prøvet clio sport toureren kom jeg sgu på bedre tanker... jeg har i det hele taget haft et rimelig stort had til franske biler generelt smiley - skal heller aldrig nogensinde eje en peugeot.

• #16   4. apr 2011 har haft en del forskellige både Peu og har jeg sku været glad nok for. men de har jo osse deres fejl. Bagbro elektronisk og toppakning osv... og ja renault har jeg aldrig været ret glad for synes det noget skrammel og det går tit i stykker og er dyrt i dele og træls og lave på.

Kommentér på:
Hyundai i20 - Skal eller ikke?

Annonce