{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  fælgspray vs alm spray maling
  • #1   5. apr 2011 jeg har hvertfald lige maler mine alufælge med en go sort maling ( de var alm alu før). De fik 3 gange og 3 gange klarlak....OG FØRSTE GANG DEN VAR I VASKEHAL SKALLEDE DET FANDME AF FLERE STEDER.... Kan ikke anbefale alm spraymaling. Og jeg rensede dem GRUNDIGT før maling. Mit råd: løb rigtig fælgmaling

• #2   5. apr 2011 M C: Bare lige et tip hvis du ikke har gjort det, så husk at slib den gamle maling af først så den nye maling har noget at binde i. smiley

• #3   5. apr 2011 de har aldrig været malet....de var bare alm alufælge før men syntes de ville se fede ud til min bil i sort,hvilket det også gør hvis skidtet bare villle blive siddende på : ) jeg har gjort alt efter bogen men det holder bare ikke med alm maling....det skal være noget "slagfast" ligsom rigtig fælgmalæing

• #4   5. apr 2011 Su kan sagtens bruge almindelig motip spray maling... jeg har malet flere sæt fælge uden problemer... de skal self slibes og grundes først smiley så det er bare igang

• #5   5. apr 2011 M C:"de har aldrig været malet" - Hvad mener du, de vel ikke købt rå?

Jeg har også malet med alm. maling ingen problem så længe du sliber og grunder...

• #6   5. apr 2011 nej de var ganske alm alufælge,dvs ikke malet. Men nu er de malet (sådan da : )

• #7   28. apr 2011 Det nok fordi du ikke har brugt grunder først, så kan maling jo ikke binde på råt metal?

• #8   3. jul 2013 alle fælge er malet, også alu fælge, som for det meste bare er grå... men også malet og lakkeret...

• Pershing S
    Pershing S Tilmeldt:
    aug 2010

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 2
    #9   7. mar 2014 Dine alufælge var måske ik malet.
    Men de har fået et lag lak el flere
    Lag som selvf ska slibes af og derefter ska du jo grunde dine
    Fælge så du ka få malingen til at
    Sidde fast uden og skalle
    Af efter en vask el to. Hehe

Kommentér på:
fælgspray vs alm spray maling

Annonce