1.252 visninger
|
Oprettet:
Det bedste sæbe? {{forumTopicSubject}}
Hey allesammen.
Hvad bruger i af sæbe til jeres vogn?
Er det godt med meget voks eller?
Lad mig høre hvad i anbefaler
nov 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 208 Svar: 4.737
Peronligt vil jeg anbefale Sonax til nybegynderen, lette produkter at arbejde med, skader ikke plast og andet skulle det komme derpå.
Har du mod på lidt mere kan du bruge 3M eller Meguiars(ejes begge af 3M idag), 3M`s produkter er proff. produkter, hvor Mequiars er lidt ligesom når kæresten køber dyr parfume, super lækre produkter!
Derudover findes der en million millard andre mærker og produkter!
Men ja, det er en rigtig god ide at give bilen en voksbehandlign, der beskytter lakken, så den ikke falmer og ridses så nemt, samt står super flot!
maj 2007
Følger: 17 Følgere: 17 Biler: 1 Emner: 62 Svar: 948
sep 2010
Følger: 18 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 89 Svar: 314
Hamsteren mange tak for dit indlæg
Har kigget lidt på produkterne og det ser ud til at man skal vaske den først med sæbe og så med voks. Jeg ønkser blot en sæbe med voks i så jeg ikke skal over bilen flere gange
jul 2007
Følger: 70 Følgere: 76 Biler: 4 Emner: 264 Svar: 978
jun 2003
Følger: 15 Følgere: 14 Biler: 3 Emner: 1 Svar: 32
nov 2005
Følger: 88 Følgere: 84 Biler: 2 Emner: 208 Svar: 4.737
Jeg vil kraftigt anbefale at du giver bilen en ordentlig vask til at starte med, med en affedtende sæbe og derefter giver den en gang voks i hånden, brug sonax, den er tynd og meget flydende, let ligesom mælk og som sagt, skulel der komme noget på plast o.lign, ja så sker der intet - det er super hurtigt og meget mere effektivt end de sæber med voks der findes, hvor du får en fin ujævn hinde over hele bilen og slet ikke det shine og den beskyttelse en rigtig voksbehandling giver.
Derefter kan du så vedligeholde den med voksshampoo sommeren over!
sep 2010
Følger: 18 Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 89 Svar: 314
Det bedste sæbe?