{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
8.736 visninger | Oprettet:

Wünderbaun er pisse ulovligt! {{forumTopicSubject}}

Mig og en af mine venner, som kørte i en anden bil, var lige ude og køre en tur i dag. Vi lægger og kører en smule ræs, for sjov skyld, ikke noget overdrevet.
Jeg kører så ind i en rundkørsel, og min ven er 200 meter fra rundkørslen fra den anden side, og så ser jeg en politi-motorcykel komme kørende bag ham. Men min ven har ikke fået øje på ham.
Så jeg kører stille og roligt, men fordi min ven ikke har set ham, vælger han at overhale mig i udkanten af en by, men stadig inden for byskiltene, og han giver mig fingeren da han kører forbi mig, for sjov.
Vi kører 200 meter længere, og vi bliver vinket ind.

Jeg ruller ned og bliver bedt om at finde mit kørekort frem, mens han går over til den anden bil og snakker osv.
Da han kommer tilbage til min bil, spørger han mig om jeg føler mig chikaneret over at han gav mig fingeren, og jeg siger selvfølgelig nej.
Men så får han øje på at jeg har et par Wünderbaun til at hænge i forruden, og han beder mig pille dem ned. Og det gør jeg selvfølgelig.

Vi slap begge uden bøder, klip og endda advarsler.

Politiet må kede sig en del, når de kører rundt og beder folk om at pille deres Wünderbaun ned?

Vil lige sige at det er første gang at jeg bliver stoppet i den tid jeg har haft kørekort.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Wünderbaun er pisse ulovligt!
Kommentér på:
Wünderbaun er pisse ulovligt!

Annonce