{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

skoda fabia 1,9 Sdi {{forumTopicSubject}}

Jeg overvejer en skoda fra 2000 og frem Der er nogle stykker til salg til 35000-50000 kr.

Er der nogle der har erfaringer med den, og hvilke ting jeg skal være opmærksom på. km? rust? typiste svagheder mm?

Jeg har fx kig på en til 39000 kr 300000 km. uden garenti.

Den skal køre ca. 90 km hver dag.

Min nuværende bil er en citroen c3 1,4 hdi fra 2003. Spydige kommentarer frabedes. Den er i øvrigt til salg.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  skoda fabia 1,9 Sdi
  • #1   9. apr 2011 1 - 1.9 SDI'en er MEGET MEGET MEGET MEGET DØD !

2 - Forbros bøsninger og hjullejer vil gerne gå, forbros bøsningerne fås jo i en forstærket udgave nu så det ikke går så hurtigt

3 - Rust har vi ikke set så meget af endnu, kun lidt i bagklappen ved bagruden, ellers ikke

• #2   9. apr 2011 Det er min kære samleversle der skal køre i den, og hun køre meget stille og roligt, så det er ok. Kunne man forestille sig at den kan holde til mange km, når ikke den yder ret meget??
    De bøsninger lyder ikke dyrt at skifte.

Hvad med elektronikken??

Vi overvejer også en 1,9 Tdi oktavia

• #3   9. apr 2011 Ja SDI er simpelthen så langsom, men som sagt rust i bagklap, rudehejs der knækker, stabilisatorbolte, bagklaplås/håndtag, utæt bagdøre, tilstoppede dren under forruden og knækkede ledninger ved led i fordøren.

• #4   9. apr 2011 og ryger stabalisator bøsningerne, så skal hele forbroen af.

Fin en 90HK TDI istedet

• #5   9. apr 2011 Ok, en tdi.. Er der nogle bud - link. Skal man passe på med km? Hvad med årgange? Er der et årstal jeg skal forbi, for at undgå visse fejl?

Kommentér på:
skoda fabia 1,9 Sdi

Annonce