{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  E36 kabel til motorhjelm sprunget.
  • #1   12. apr 2011 Personligt ville jeg nakke det ene gitter i din frontgrill og så gå ind den vej. pas på ikke at ødelægge det som er larkeret, men håb på at ribberne kan findes bagefter.. så må vi bare håbe det hjælper nede fra måske du kan få fat i kablet og trække der

Går den mon i venstre inderskærm? nej vel? den er nok også brækket i fronten hvor den har fået vand og ikke i kabinen

Hit it hard lol..

Det er sgu surt at smadre sin egen bil.. men jeg er stikker på du kan få en opel ejer til at hjælpe smiley

• #2   12. apr 2011 hehe.. jeg kan pille det gitter ud uden og ødelægge det.. men kan bare ikke finde kablet. der er ikke meget plads..

• #3   12. apr 2011 Thomas A han skriver han har taget nyerene af men ikke kan komme ind derfra. Nyer= gitter på en opel;)

Hvis du ikke får svar herinde så prøv og spørg på Bmwe30.dk de ved det med garanti.

• #4   12. apr 2011 Aha.. undskyld begge to,- jeg troede bare han var læge

Hi hi

Nu faldt tiøren.. Jamen jamen, - det er nok som tyverisikring at det ikke er lige til.. Hmmmpft..

Prøv på den side VW Golf sælges siger,- ellers er der jo vinkelsliberen smiley

• #5   12. apr 2011 har lige oprettet en tråd derinde nu smiley
    tak

Kommentér på:
E36 kabel til motorhjelm sprunget.

Annonce