{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Installation kogeplade 600 kr.
  • Min cykel er punkteret. Jeg har brug for hjælp til at fikse det i dag? 300 kr.
  • Hjælp til at montere fjernsyn på på væggen. 890 kr.
  • Opsætning af reol og billeder 750 kr.
  • Fikse geberit væghængt toilet, der løber 1.000 kr.
  • montering af gardiner 400 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ny bil. Polo eller Golf ??
  • #1   13. apr 2011 hvor meget plads skal du bruge ??? og hvilke modeller der tale om ???
    For hvis et er de nye modeller er pladsen sgu efterhånden næsten ens. Men i de lidt ældre modeller er Golfen altså stadig en del større end poloen !

• #2   13. apr 2011 det er helt ny bil jeg snakker om.
    der skal være lidt god plads i bagage rummet

• #3   13. apr 2011 så golf ville det være det bedste... men ellers er de meget ens indevendig og kørsels mæssigt

• #4   13. apr 2011 ville tage golfen, mere plads, ser bedre ud, nemmere at gøre pænere. men det bare min mening smiley

• #5   13. apr 2011 hmmm hvis du kan leve med pladsen i en ny polo var det nok den jeg havde taget. Den er ca.15000 kr dyrer, men til gengæld er det top-modellen, d.v.s alt i udstyr ! Og det er sgu fedt ! Men det er jo selvfølgelig MIN mening smiley Kører selv G4 og har selv overvejet den nye polo bluemotion.

• #6   13. apr 2011 det med at gøre den pænere, er jeg ikke helt enig i ;O) men pladsen er jo også en faktor, der skal bare kunne masses en barnevogn i bagagerummet.

Micheal K
    Man burde da næsten kunne presse sådan en lidt sulten sælger de 15000 ned i pris.

• #7   13. apr 2011 Micheal K
    hvilken model tænker du på highline ??

• #8   13. apr 2011 Ja 15.000 kr i rabat er ikke noget problem på sådan en Golf.

Kunne dog aldrig finde på at bestille ekstraudstyr på en ny bil her i landet, tag en skrabet og køb efterfølgende udstyret i Tyskland, det gjorde jeg med konen's Polo og den har kostet mig mindre end en Highline og den har nu ALT i udstyr hvilket en Highline ikke har.

• #9   13. apr 2011 Ja altså så vidt jeg kan se er polo'en i 1,4 TSI toppen af poppen inden for de nye polo modeller. Og DEN er 15000 kr dyrere end golfen. Thjaaaa det burde jo kunne lade sig gøre at presse en sælger, MEN avancen på NYE biler er pisse lille i DK(skide afgifter) og derfor er nye biler sgu noget af det sværeste at handle om. Det er netop ekstra udstyret hvor du kan hente de gode rabatter !

Men MIT valg er stadig poloen smiley

• #10   13. apr 2011 Jeg må sige, at jeg er meget overrasket over pladsen i poloen, og måden den kører på. Selv med hastigheder på +190 ligger den perfekt på vejen, og det er stadig muligt at føre en samtale med sidemanden.

Bagsæderne kan foldes sammen, og så har man faktisk også et pænt bagagerum!

Derudover kan du få en polo med alt i udstyr til en pris, hvor golfen næsten intet udstyr har smiley

• #11   13. apr 2011 Husk at tilvælge xenonlygter uanset hvilken model du vælger. Bilen bliver meget flottere med de lygter. Jeg ville nok vælge Golf'en hvis du ofte skal bruge bagsæderne/bagagerummet. Desuden er den også bedre støjisoleret end polo'en. Dog er en polo rigtig fed i GTI trim (som nok vil koste det samme som golf'en). Så det kommer meget an på hvad i vægter højst. Og skal det absolut være en VW? smiley

• K3nn3D J
    K3nn3D J Tilmeldt:
    jan 2006

Følger: 6 Følgere: 4 Svar: 43
    #12   13. apr 2011 Nu arbejder jeg ude hos vw på amager og ja der r penge at hente på ekstraudstyr. Men nu siger du at i ska en barnevogn med, så gør nu jer (dig) selv den tjeneste at finde en barnevogn efter eller en du ved passer i bilen, jeg forstår ik hvorfor folk først køber en barnevogn og så går ud og køber en ny bil, d r jo ca den dyreste løsning man kan vælge =)
    Mht. bilerne så r d rigtigt at golfen r større, bedre lydisoleret, men også dyre. Men hvis du også vil have 1.4 tsi motoren i poloen så r du oppe i GTI'en og så r d jo pludselig med DSG og paddleshift og 180 hk 250 nm som standart og så r d jo rigtig sjovt og man kan godt få plads t en barnevogn =D Så personligt ville jeg vælge GTI'en men d r jo også fordi jeg allerede har bestilt den =)

• #13   13. apr 2011 jeg skal ikke havde nogen GTI ;O) skal bare havde en 1.4 tsi med 105 hk det er fint til mig ;O)
    Men tak for alle de gode råd

• #14   13. apr 2011 Så er det jo en 1,2 og ikke en 1,4 du gerne vil have.

• #15   13. apr 2011 Martin E
    det er min fejl, så må jeg havde set forkert. :O)

• #16   13. apr 2011 til di priser vw holder siog kan man sku næsten få en lancer sportback eller en pug 206 stw. en af de nye verso´er eller en fed astra. evt stc... alle fine biler der køre godt og som har plads

• #17   13. apr 2011 Ja deres GTI priser er helt hen i vejret, man kan jo få en Astra 1,6 Turbo Sport for mindre end hvad en Polo GTI koster.

Kommentér på:
Ny bil. Polo eller Golf ??

Annonce