Hjælp til GLS !!!!! {{forumTopicSubject}}
Jeg har handlet privat, ang nogle fælge med en ovre fra Kbh området af.
Vedkommende sendte dem så via GLS , hvor personen indleverede fælgene hos en Blockbuster.
Men jeg er squ lidt mistænksom nu, for vedkommende skrev til mig at jeg ville få en sms eller mail med track & trace nummer, jeg venter så et par timer og for intet.
Jeg ringer så til GLS , og spørger om hvornår jeg for nummeret, eller om de bare kan se i deres system om pakken er indleveret, men jeg for bare et klart nej at de ikke kan hjælpe mig og ikke engang vil slå op om der er en pakke på vej til min adresse, eller sendt fra vedkommendes navn osv, dprlig service i stor stil !!
Nå, men jeg kontakter så sælgeren igen og siger hvad GLS sagde og at det er ham som har det der track & trace nummer, men han står klart ved at han har intet fået.
Så ber jeg ham om at sende et billed af den kvittering han skal ha fået dernede, og for så et billed af fire sådan nogle pakkelabels, men er det dokumentation nok til at jeg kan stole på at mine fælge er sendt afsted ???
Er skide ligeglad med nummeret indelig, jeg skal bare vide at de er sendt afsted.
Kan nogle herinde hjælpe mig ???
God weekend til jer alle !!!!
mar 2010
Følger: 35 Følgere: 35 Emner: 22 Svar: 855
hvis du har fået et billede af en kvittering på fælgene er sendt, så burde det vel være nok i sig selv jo
mar 2007
Følger: 9 Følgere: 8 Biler: 2 Svar: 17
dec 2004
Følger: 43 Følgere: 40 Biler: 3 Emner: 345 Svar: 479
og ja normalt ville jeg også selv hente dem, men og køre helt fra århus til valby, nej tak hehe...
men det er da dårligt at de skriver og praler med dag til dag levering, og så jeg nu lige har fået og vide vidst de er blevet indleveret igår, så for jeg dem først mandag, fandme træls !
Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
nov 2007
Følger: 2 Følgere: 22 Emner: 5 Svar: 1.316
http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/DK01/DA/5006_-gls-pakke-shops.htm
feb 2005
Følger: 10 Følgere: 9 Biler: 3 Emner: 23 Svar: 64
jun 2007
Følger: 16 Følgere: 15 Biler: 6 Emner: 157 Svar: 1.045
Jeg ved godt der er mange fuskere der ude, men langt de fleste mennesker har heldigvis helt reelle hensigter. Lad tvivlen komme sælger til gode. Du er allerede fucked uanset i sådan en handel.
Hjælp til GLS !!!!!