{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.040 visninger | Oprettet:

Hjælp til GLS !!!!! {{forumTopicSubject}}

Jeg har handlet privat, ang nogle fælge med en ovre fra Kbh området af.

Vedkommende sendte dem så via GLS , hvor personen indleverede fælgene hos en Blockbuster.

Men jeg er squ lidt mistænksom nu, for vedkommende skrev til mig at jeg ville få en sms eller mail med track & trace nummer, jeg venter så et par timer og for intet.

Jeg ringer så til GLS , og spørger om hvornår jeg for nummeret, eller om de bare kan se i deres system om pakken er indleveret, men jeg for bare et klart nej at de ikke kan hjælpe mig og ikke engang vil slå op om der er en pakke på vej til min adresse, eller sendt fra vedkommendes navn osv, dprlig service i stor stil !!

Nå, men jeg kontakter så sælgeren igen og siger hvad GLS sagde og at det er ham som har det der track & trace nummer, men han står klart ved at han har intet fået.

Så ber jeg ham om at sende et billed af den kvittering han skal ha fået dernede, og for så et billed af fire sådan nogle pakkelabels, men er det dokumentation nok til at jeg kan stole på at mine fælge er sendt afsted ???

Er skide ligeglad med nummeret indelig, jeg skal bare vide at de er sendt afsted.

Kan nogle herinde hjælpe mig ???

God weekend til jer alle !!!!

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Samle et skab 700 kr.
  • Klippet buskas ned 1.500 kr.
  • Montere kattelem og lave hul 1.500 kr.
  • Sætte køkkenlåge fast igen 750 kr.
  • Udskiftning af termostater på 3 radiatorer 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til GLS !!!!!
  • #2   15. apr 2011 ved godt det kan være et problem nogle gange, men så er det sku bedre at køre ud og hente fælge selv, kan ikke anbefale at bruge GLS, de er simplethen så sjusket med deres arbejde tit og ofte.

hvis du har fået et billede af en kvittering på fælgene er sendt, så burde det vel være nok i sig selv jo smiley så er der bare at vente, det er ikke altid track & trace virker hos GLS heller ikke så vidt jeg ved.

• #3   15. apr 2011 Post dk er dyrere men de er sgu også mere serviceminded

• #4   15. apr 2011 ja men jeg har fundet ud af nu hvad problemet var, og fuck det er ringe service gls har.

og ja normalt ville jeg også selv hente dem, men og køre helt fra århus til valby, nej tak hehe...

men det er da dårligt at de skriver og praler med dag til dag levering, og så jeg nu lige har fået og vide vidst de er blevet indleveret igår, så for jeg dem først mandag, fandme træls ! smiley

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #5   15. apr 2011 Jeg har tit fået ting via GLS, og har så vidt jeg husker aldrig fået T&T nr, mdmindre jeg ikke har været hjemme, og de derfor har taget pakke med igen..

• #7   15. apr 2011 Man behøver nødvendigvis ikke at køre laaangt for at få sin pakke hentet. De har Pakkeshops rundt omkring. Bl.a. Blockbuster samt diverse tankstationer.
    http://www.gls-group.eu/276-I-PORTAL-WEB/content/GLS/DK01/DA/5006_-gls-pakke-shops.htm

• #8   15. apr 2011 GLS er totalt skod købte dæk på nettet sidste år som de skulle lev da jeg kom hjem fra arb var de smidt i min opgang skrev en klage men har intet hørt siden

• #9   15. apr 2011 Du kan ikke regne med at GLS registrerer pakken med det samme. Den skal først ind forbi deres central. Jeg vile sige, hvis de er sendt afsted i dag og de stadig ikke kan se den i deres system mandag middag, så kan du godt begynde at bekymre dig. Forhåbentlig kan du allerede se den engang i eftermiddag eller aften.

Jeg ved godt der er mange fuskere der ude, men langt de fleste mennesker har heldigvis helt reelle hensigter. Lad tvivlen komme sælger til gode. Du er allerede fucked uanset i sådan en handel.

Kommentér på:
Hjælp til GLS !!!!!

Annonce