1.020 visninger
|
Oprettet:
Læder pleje {{forumTopicSubject}}
er der nogle der kan anbefale nogle gode læder pleje produkter?
maj 2004
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 3 Emner: 2 Svar: 155
Der findes RIGTIG mange produkter til læderpleje, vi har selv tre forskellige slags (egentlig to da to af produkterne er trin 1 og 2, hvor det første er rens i dybden, og det andet trin er pleje og beskyttelse - det tredje produkt er en creme med all-in-one).
Men inden jeg på nogen måde kan anbefale dig det ene eller det andet, så afhænger det jo meget af standen på dit læder! Er det flot, måske med lidt skidt nede i, lidt skjolder, m.v. - så er vores produkter helt igennem fantastiske til det! Vores er neutrale, og kører med "Rens, pleje, beskyt" princippet og tilføjer ikke ny farve på nogen måde (og kan derfor bruges på alle farver og typer naturligvis).
Er det derimod slidt igennem og farven mangler, og du ønsker indfarvning, så skal du kigge på nogle andre produkter, som matcher det. Til det har jeg selv tidligere brugt produkter til hesteudstyr! De har noget altså noget, som farver læderet bedre end noget andet jeg har prøvet - og så har de altid en testerbøtte bag kassen man kan prøve på sit læder inden!
Generelt vil jeg dog klart anbefale dig at uanset hvad du påføre, så benyt efterfølgende et produkt, som lukker læderets overflade på en god måde, og dermed sikre at kaffe, cola, sovsen fra de franske hotdogs, m.v. ganske simpelt praller af. Præcis som hvis du lakforsegler/vokser din bil!
sep 2006
Følger: 57 Følgere: 55 Biler: 4 Emner: 35 Svar: 208
Men må jo lige tage et kig så.
og angående de franke hotdogs, så skal de slet ikke ind i bilen
maj 2004
Følger: 26 Følgere: 25 Biler: 3 Emner: 2 Svar: 155
Kommer du til F&F eller DHB står vi også med testerkassen, og om du er inde eller udenfor med bilen løber vi gerne lige med og viser dig effekten af vores all-in-one produkt så du kan beslutte dig på det (forhåbentligt
jun 2006
Følger: 25 Følgere: 58 Biler: 6 Emner: 2.090 Svar: 19.785
http://www.roc.dk/page.asp?sideid=6&zcs=3
jun 2004
Følger: 23 Følgere: 39 Biler: 6 Emner: 54 Svar: 840
Læder pleje