{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Læder pleje
  • #1   17. apr 2011 Hejsa Kasper,

Der findes RIGTIG mange produkter til læderpleje, vi har selv tre forskellige slags (egentlig to da to af produkterne er trin 1 og 2, hvor det første er rens i dybden, og det andet trin er pleje og beskyttelse - det tredje produkt er en creme med all-in-one).

Men inden jeg på nogen måde kan anbefale dig det ene eller det andet, så afhænger det jo meget af standen på dit læder! Er det flot, måske med lidt skidt nede i, lidt skjolder, m.v. - så er vores produkter helt igennem fantastiske til det! Vores er neutrale, og kører med "Rens, pleje, beskyt" princippet og tilføjer ikke ny farve på nogen måde (og kan derfor bruges på alle farver og typer naturligvis).

Er det derimod slidt igennem og farven mangler, og du ønsker indfarvning, så skal du kigge på nogle andre produkter, som matcher det. Til det har jeg selv tidligere brugt produkter til hesteudstyr! De har noget altså noget, som farver læderet bedre end noget andet jeg har prøvet - og så har de altid en testerbøtte bag kassen man kan prøve på sit læder inden!

Generelt vil jeg dog klart anbefale dig at uanset hvad du påføre, så benyt efterfølgende et produkt, som lukker læderets overflade på en god måde, og dermed sikre at kaffe, cola, sovsen fra de franske hotdogs, m.v. ganske simpelt praller af. Præcis som hvis du lakforsegler/vokser din bil!

• #2   17. apr 2011 Jamen læderet fejler som ikke noget, det er i pæn stand, vil bare gerne sørge for at beskytte det.

Men må jo lige tage et kig så.

og angående de franke hotdogs, så skal de slet ikke ind i bilen smiley

• #3   17. apr 2011 Hvis det er okay med dig, kan jeg sende dig link til vores på en privatbesked?

Kommer du til F&F eller DHB står vi også med testerkassen, og om du er inde eller udenfor med bilen løber vi gerne lige med og viser dig effekten af vores all-in-one produkt så du kan beslutte dig på det (forhåbentligt smiley ) gode resultat.

• #4   17. apr 2011 hvis det kun skal plejes,skal du bruge dette her læderfedt,verdens bedste

http://www.roc.dk/page.asp?sideid=6&zcs=3

• #5   17. apr 2011 Jeg har lige brugt Meguiars 2 step læderprodukter, og er rigtig tilfreds med resultatet. Og det var på en helt ny kabine, ønsker jo gerne at den bliver ved med at se ny ud smiley

Kommentér på:
Læder pleje

Annonce