{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
7.111 visninger | Oprettet:

Politiblink på bil.. {{forumTopicSubject}}

Tænker virkelig på at lave disse blink som i denne video :

http://www.bilgalleri.dk/vid_vis.aspx?VideoID=32487

Mit spørgsmål lyder så om man kan få en bøde for kun at bruge det når man holder stille og er sammen med gutterne ?.. og ikke bruger det når man kører..

Kan politiet gøre noget hvis de ved at man har monteret sådanne dioder men ikke har set at de er blevet brugt.. ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Politiblink på bil..
  • #1   19. apr 2011 Er næsten 100 på det er ulovligt, ulovligt at bruge ihvertfald, men om det er ulovligt og have monteret, ved jeg ikke, men er næsten sikker.

• #2   19. apr 2011 orh seeeeejjjttt !

• #3   19. apr 2011 det er pisse ulovligt vis du skulle blive taget mens du køre

• #5   19. apr 2011 Du må slet ikke have det monteret.

• #6   19. apr 2011 endnu en under 18 smiley

hader når de laver indlæg smiley

• #7   19. apr 2011 Hvorfor? Er det noget der giver Street Credit i børnehaveklassen?..

• #8   19. apr 2011 Kan så sige dig at han har det på mere da han fant ud af hvad det ville koste han vis han blev nuppet med det på bilen smiley

• #9   19. apr 2011 Det er ulovligt at have BLÅblink på køretøjer. medmindre det er et udrykningskøretøj.. andre farver er OK da dette betegnes som advarselsblink.

Smæk nogle hvide på istedet for. så må du køre som følgevogn udenfor landets grænser hvis du har lyst smiley

• #10   19. apr 2011 Sjovt at nogle folk er så kritiske.. hvad med istedet at besvare mit spørgsmål så jeg kan lære lidt..
    vil gerne vide konsekvenser ved diverse ting tak..

Hvis i kun skriver for at brokke jer så smut !

• #11   19. apr 2011 Ok.. så hvis de er hvide dioder er det okay at holde med om aftnen og vise lidt frem.. Der må politiet ikke gøre noget eller ?

• #12   19. apr 2011 Af hvad jeg ved, så er det lovligt, hvis det ikke fungere når bilen er tændt. Har en kammerat der har lavet det sådan at når han tager tændingen i bilen, så funger det blå blink, og når jeg tænder bilen, så bliver det deaktiveret, så han ikke kan bruge det når bilen er tændt....

• #13   19. apr 2011 kæft hvor brian smiley

• #14   19. apr 2011 Man må på ingen måde udgive sig som værende politi, ikke engang til nærmelsesvis, så hvis du montere disse og politiet synes det ligner politiblink ja så kan det koste meget dyrt.

Så kan man diskutere om hvide lys eller 6000+ kelvin vil ligne for meget politiblink, jeg ville personligt ikke tage chancen.

Hvorfor ville man dog montere sådan noget i første omgang, ja det var da oki fedt med lys og pis og lort da de første F&F film kom frem, men det er ved at være lidt gammelt nu.

• #15   19. apr 2011 Ps. efter søgen på nettet.:
    At ddgive sig for at være fra offentlig myndighed, kan give op til 2 års fængsel.

• #16   19. apr 2011 Hmm.. lyder sku ikke helt smart at gøre så.. havde jeg såmen godt regnet med men det var mere om man kunne montere noget lys på nogen måder uden at det ville give bøder..

• #17   19. apr 2011 der gælder samme regler som for neon under bilen.....det er IKKE tilladt
    med mindre du har en showbil uden plader som bliver transporteret rundt på et fejeblad

• #18   20. apr 2011 man må gerne have blå lys monteret, men må ikke kunne tændes/bruges under kørsel
    ligesom neon og dioder, det er ulovligt lige gyldig farve, man må ik køre med det tændt men ser godt ud, ligesom tonede ruder heller ik er lovlig
    turde sku godt tage chancen, men måske du sku overveje ik at få politi blink smiley men fx blå neon under bilen.

og jer andre, ta jer nu sammen og svar på hans spørgsmål, dem der har givet en sviner har fået en udstemme herfra

• #19   20. apr 2011 Martin K..

Tak for et ordenligt svar..
    Men det der med tonede ruder passer da ikke helt.. Det er da lovligt at tone sine ruder til en hvis %.. De er da kun forruden og de 2 foreste sideruder der ikke må tones..

• #20   20. apr 2011 øhhh martin K.. hvem har lige givet en sviner?? så vidt jeg kan se er der da ingen der har svinet nogen til.. måske du selv skulle have en udstemme for at stemme folk ud på falsk grundlag!!

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #21   20. apr 2011 Folk er godt nok for meget smiley

Flere af jer har indstillingen at jamen... når folk spørger ti lhvad for ngoet styling de skal have så er det da op til dem selv...
    Her kommer han uskyldigt og spørger til hvordan og hvorledes fordi han HAR fundet ud af hvad han vil have og så bræger folk op om hvordan de ikke fik opmærksomhed nok når de sad og tudede i sandkassen i børnehaven smiley Utrolig mentalitet og jeg kan da sagtens se at det hjælper på den børnehave som det faktisk er herinde.

Nicolai! Jeg er lige på arbejde og som Maule Struds siger så har jeg som video'ens ejer fundet ud af hvad detkoster at blive taget med smiley
    Men skriv en PM så giver jeg dig lige en grundig forklaring på det.

• #22   2. maj 2011 nicolai ja det er korrekt, glemte at nævne det kun er de 2 sideruder og frontruden smiley men folk gør det jo alligevel har det os selv. så bar på med det blå lys hvis det er det du er til smiley har selv neonlys osv til at ligge som måske skal monteres

• #23   22. mar 2012 Hvis du bliver stoppet af politiet imens du kører med det får du en bøde på ca.1.500kr (ved ikke efter den nye lov) HVIS DU IKKE HAR MISBRUGT DET !

DVS. en af mine kammerater blev stoppet af en patrulje om aftenen inde i byen hvor han kørte med en lille rotorblink oppe på taget men han misbrugte det ikke i den forstand at han stoppede ikke folk osv. men kun tændte det i ren sjov.

Kommentér på:
Politiblink på bil..

Annonce