{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
512 visninger | Oprettet:

Angående forsikringsfolk og vudering {{forumTopicSubject}}

Jeg har en 309 gti

( den bliver nylakeret og håndtag er fjernet den er helt clean mm . badboy mm og alt der nu følger med.

Men jeg vil høre jer om en ting .


Nu når der kommer folk ud fra selsskaberne og skal vudere min "gamlebil " (1987) fordi jeg skal ha kasko på tror i så det bliver et problem at den står i min fars navn .

den skal stå i hans navn da jeg selv skal gi 20000 kr.

hvad har i af erfaringer med dette ??
martin S



Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Angående forsikringsfolk og vudering
  • #1   12. jan 2006 bare lad være med at have kasko på
    det er jo en gammel bil


  • #2   12. jan 2006 Hvorfor ikke kører uden kasko, og så have den i dit eget navn? så får du jo ancinitet(?) og ikke en lige så høj forsikring den dag, du skal have forsikringen i dit eget navn.

  • #3   12. jan 2006 jeg skal ha kasko den kommer til at stå mig i 40000 kr.

    er det dumt det jeg gør her

    min far er 50år og bilen bliver clean


    (vil ikke køre uden kasko)


  • #4   12. jan 2006 fordi det ikke kan betale sig for mig

    vil ikke uden kasko


  • #5   12. jan 2006 er der ikke andre der gør det her inde


  • #6   12. jan 2006 Nu skal du så også være realistisk af hensyn til den sum de ville udbetale dig hvis den blev stjålet eller totalskadet.
    Den vil jo reflektere de øvrige Peugeot 309 GTi ' er der er på "markedet", og så kan du spørge dig selv om det er en god forretning.

    Jeg ville personligt ikke gøre det..

    Køb en røvdyr ansvarsforsikring og hav bilen i 6-8 måneder og så køb noget andet som næsten med garanti bliver billigere uanset hvad det er du finder på. Selvfølgelig under forudsætning af at du kører normalt i din GTi'er .. og ikke parkerer den i en husgavl med 85 km/t.



  • #7   12. jan 2006 for et par år siden læste jeg om en 19 årig der totalskade en ny golf gti som var forsikret i hans mors navn, forsikringen fandt ud af at lånet på bilen stod i hans navn, og bilen derfor måtte være hans..... resultat 0 kroner i erstatning + hans mor blev sigtet for forsikrings svindel. ved også nogle forsikrings selskaber ikke vil betale hele erstatningen hvis de opdager at bilen står i faderens navn ex. hvis du giver 5000 i din fars navn i stedet for 20000 i eget navn vil de kun udbetale tilsvarende altså smader du en bil til 100000 får du kun 20% da du kun har betalt 20 % i præmie!!!!!!

  • #8   15. jan 2006 vil høre om jeg skal droppe de med de håndtag hvis det er det forsikringselskabet vil falde over eller hvad jeg skal gøre.

    hvad har i gjordt og hvor meget har i biler til og hvad med kasko


  • #9   15. jan 2006 HVad hvis ens mor ikke har kørekort? har det nogen betydning? Jojo?

  • #11   15. jan 2006 det er min fars bil *3


Kommentér på:
Angående forsikringsfolk og vudering

Annonce