{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
5.850 visninger | Oprettet:

berndt k
berndt k
Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932

hjul til combi-camp {{forumTopicSubject}}

Jeg skal have nye hjul på min combi-camp, og er faldet over nogle til en fornuftig pris, men ved ikke om de passer.

Dem der sidder på er 16,5x6,5-8
har fundet 2 forskellige steder hvor de sælger nogle til en ok pris, de første skriver de kun 4.00x8 om, og det er reservehjul til Variant trailere.
De andre skriver lidt mere:
Komplet hjul 4.00-8/4

Boring: 4/60/100,
Indpresning: ET = 0.
Index: 62M.
Belastning max 265 kg.
Hastighed max. 130 km/t.

Combi-campen har en totalvægt på 450kg, så dækkene kan sagtens bære det, men kan de monteres på en combi-camp?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  hjul til combi-camp
  • #1   20. apr 2011 Ofte så er det bare 4x100 hjul der sidder på sådan noget, så umiddelbart kunne du vel bare finde to stålfælge med fornuftige dæk, hvis de kan være i skærmkassen, så burde de kunne gå på ...

Ellers burde sådan noget som dette kunne bruges: http://jydekrog.dk/product/8-hjul-komplet-daek-165-x-65-8-paa-4-huls-faelg-2989/

Der står i hvert tilfælde at de bl.a. anvendes til teltvogne.

• berndt k
    berndt k Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 1 Emner: 71 Svar: 932
    #2   20. apr 2011 Det er netop også dem fra jydekrog.dk jeg har fundet, som er de samme som de sælger i campingcentrene, men de andre jeg har fundet kan købes ned til 300kr/hjul, hvilket jo er noget af en besparelse, når man tænker på at vognen kun skal køre ca 400km/år.
    Der er heller ikke nogen skærmkasse på den, da hjulene sidder indenunder.

• #3   20. apr 2011 de rigtige hjul til din cc koster et sted mellem 6-700 kr stk og det er så incl nye fælge,
    de kan købes hos de flere campingvogns-forhandlere

• #4   20. apr 2011 de hjul du selv har kigget på til 300 kr vil jeg ikke turde sætte på en cc, da de er meget smalle og gir derfor en meget urolig kørsel

Kommentér på:
hjul til combi-camp

Annonce