{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
611 visninger | Oprettet:

forhandlere reklamere i marked {{forumTopicSubject}}

Det er dog irretende at se forhandlere og småhandlere reklamere i marked med deres ting.
Jeg har tidligere haft en webshop og betale mange tusind kr om året for at have et lile links eller lign herinde.
og så ser man noget som dette her :
http://www.bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1221804

Det må være nemt at sælge når alt annoncering er helt gratis. BG gør vel ikke en skid ved det.

kunne være man skulle til at sælge dioder herinde

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  forhandlere reklamere i marked
  • #1   21. apr 2011 Så smider du bare linket til en hjælpe admin.

og en udstemme til vedkommende, det du gør nu er faktisk udhængning og også imod reglerne :S

• #2   21. apr 2011 evt la det ligge og kom videre... dør du af det?

• #3   21. apr 2011 nååh ja, men bliver bare lidt sur når jeg ved jeg har lagt 20.000++ ved bilgalleri og så ser jeg andre gør det helt gratis..

sorry, nok bare en dårlig morgen uden fisse.. så ryger humøret hehe

• #4   21. apr 2011 hvordan ser du at brugeren i linket er forhandler/kommerciel og ikke en privat?

/A

• #5   21. apr 2011 Hej Anders.

Sælger skriver, <i>ved større køb kontakt mig .....</i>

i reglerne står der skrevet :
    <i>
    4.2 Kommercielt salg
    Det er ikke tilladt at oprette kommercielle annoncer i Markedet (eller andre steder på siden). Markedet er udelukkende beregnet til privat køb, salg og bytte.<b> Alle annoncer skal være af varer man selv ejer og ikke af varer man kan skaffe.
    Derudover er det ikke tilladt at oprette annoncer om at man f.eks. importerer varer eller har et større eller mindre lager af varer</b>. Herunder betegnes også fotos og tegninger eller andre ting som laves på bestilling. Det vil sige at firmasalg der på nogen måde konkurrerer med kommercielle forhandlere er helt og aldeles uønsket på siden.

BilGalleri.dk forbeholder sig retten til at slette enhver markedsannonce samt profil, der ikke overholder de fastlagte brugerbetingelser uden varsel i øvrigt.
    </i>

• #6   21. apr 2011 ÅHHH stofan haha
    men okay, vi er på bilgalleri gg

Kommentér på:
forhandlere reklamere i marked

Annonce