{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Afhentning af fliser 500 kr.
  • Opsætning fjernsyn på væg 500 kr.
  • Frithængende emhætte installation 3.000 kr.
  • Skift af radiatorventil 1.600 kr.
  • Grave 205 kr.
  • Opsætning af loftlampe, ophæng af 2 billeder, ophængning af lille TV, opsætning af spejl 600 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Xzound højtaler gode?
  • #1   23. apr 2011 Det er T.Hansens eget mærke, så nok ikke det du vinder nogle konkurrencer med...

• #2   23. apr 2011 Det er bare noget der skal spille okay uden forstærker.

• #3   23. apr 2011 jeg købte engang sådan et sæt fordi der manglede lyd i bilen.. dårligere køb har jeg aldrig gjort... de begyndte at skratte og rasle efter de havde spillet i 5 minutter...

• #4   23. apr 2011 http://www.thansen.dk/product.asp?c=5204988827&n=-2035763586&pn=-2035762941 har jeg foran

og noget lignende i 6*9 i min hattehylde, og må sq sige at jeg aldrig har været vildt glade for deres højtalere, men sys nu at de her gør det meget godt, de er kun monteret til min headunit, og så har jeg en 10" bass som er tilsluttet en forstærker, hvis man slukker for forstærkeren så bassen ikk spiller, så vil jeg ikk lige frem prale med at det lyder godt, men lige så snart bassen også spiller så har jeg intet imod at stå inde for at der kommer utrolig god lyd, taget prisen i betragtning smiley

• #5   23. apr 2011 ej det ikke gode

• #6   23. apr 2011 Kan man godt "blande" med et par JBL i hattehylden, og Xzound foran?

• #7   23. apr 2011 har købt nogle til kærestens bil de har spillet 2mdr og skratter og brager, og de har sku aldrig spillet højt bare ekstrem dårlig kvalitet.

• #8   23. apr 2011 Adam L : lad mig sige det sådan her..
    uden min bas, ville jeg blive lidt ked af lyden jeg har i min bil, da det ikke spiller specielt højt uden at det begynder at lyde skidt, men af en eller anden grund gør bassen at det hele lyder godt når man også spiller højt ?
    kan ikk forklare hvad der sker, men hvis jeg ikk havde min bas i bilen, havde jeg nok ofret nogle bedre kvalitets højtalere som jeg nok ville blive mere glad for hvis du godt vil høre lidt højt musik i ny og næ, og formentlig bruger meget tid på at køre i bilen.

men ja, prøv at tage ud i en t-hansen forretning, de plejer gerne at have nogle af deres højtalere udstillet, så ud og lyt til dem og så tag stilling til det derfra, det er svært at spørge om sådan noget her inde, der vil altid være nogle der taler for, og nogle der taler imod smiley

• #9   23. apr 2011 hvad var det for nogen?

• #10   23. apr 2011 $-KleiS-$ .

Det er fordi bassen overdøven den dårlige lyd fra dine thansen højtallere (; så det kun er diskanten du høre hehe .

• #11   23. apr 2011 jeg kan ikke anbefale det da det er røv!!!!!!!

jeg koblede nogle til og det var nok det mest vilde jeg længe havde hørt! men efter 3 uger puff ikke mere lyd og samplige højtalere var smadret!

• #12   24. apr 2011 hmmmm... syndes ellers det lyder meget godt på deres stereorack hvor de os har sat deres madness forstærker til.. kunne det være nogen af jer ik ved hvordan man bruger aftermarket højtaler korrekt?

ville sige alt eller det meste ude på market af højtaler kan lyde godt hvis man ved hvordan man indstiller sin forstærker og sin headunit ordenligt..

og xzound er ikke thansens "eget" mærke de bare de eneste som har rettighederne til at sælge mærket i DK det sku ikke noget de selv fremstiller..

• #13   24. apr 2011 Saad du har helt misforstået det... "Retighederne til xzound..." det er hyldevare i Kina. Dvs at du selv kan købe præcis de samme højtallere og sige at de skal skrive Saad på kassen - så gør de det, og du giver nok 10-12kr pr. Sæt hvis du køber nok

Du kan jo heller ikke bare justere dig til god lyd! Hvis ikke højtaleren er bygget ordentlig og ikke gengiver den lyd den får at vide den skal spille er det hele jo pisse ligegyldigt

Det jeg vil sige er bare at selvfølgelig er der stor forskel. Det er jo ikke for sjovt at f.eks Hertz har haft et hold af 4 personer til at udvikle deres Mille serie i hele 3 år. Det koster penge og de gør det fordi det giver resultater.

Jeg vil give Mikkel ret i at der kan købes MEGET andet i den prisklasse der er MEGET bedre... Folkens - gå nu ned til jeres ordentlige bilstereo pusher og få nogle gode råd, lyt, lær og køb!

• #14   24. apr 2011 hertz er en fin højtaler, og koster ikke meget, men hvad kan man forvente af en højtaler til 150-200kr.. siger lidt sig selv... så hellere finde et brugt mærke højtaler, der er i orden, og sidde i

• #15   24. apr 2011 @ Mikkel P. hahaha.. jaaa har blæst mine ører af med mit pioneer gøjl

@ Kim du kan bruge flere tusinder kroner på anlæg og det kan stadigvæk lyde af helveds til og gir dig ret mht. en vel bygget højtaler.. er helt enig med at noget af xzounds gøjl er noget lort men personligt syndes jeg de kommet meget langt i forhold til det skidt de smed ud på market for nogle år siden..

Kommentér på:
Xzound højtaler gode?

Annonce