{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Import bil ??
  • #1   25. apr 2011 Den skal , hvis det skal være lovligt , på trailer.
    Mener at man i Tyskland kan købe export plader til grænsen og derfra skal du så købe prøveplader i DK.

• #2   25. apr 2011 Rune K : Prøv at læse mit indlæg igen... Vi er enige. Den skal ikke stå på trailer med export plader. Det jeg mener er at jeg kun har hørt om disse plader fra Tyskland , men kender ikke til om ex. Sverige har sådanne exportplader.

• #3   25. apr 2011 Hvor henvender man sig saa for at faa tyske proeveplader .??

• #4   25. apr 2011 Reglerne er ændret så eu pladerne må bruges hele vejen hjem ved import

• #5   25. apr 2011 Hvis du køber bilen af forhandler , kan han sikkert hjælpe dig.
    Hvis du handler med privatperson , ville jeg forhører mig hos politiet/myndighederne

• #6   25. apr 2011 Du må køre med det pågældene landt plader til den danske grænse. I danmark skal du have danske (prøve) plader på.
    Hvis din kone ikke er dansk statsborger og ikke bosat i DK så må hun godt køre den helt hjem.

• #7   25. apr 2011 jeg ville så bare vælge den nemme løsning og bare kører den på de pågældene plader hele vejen hjem smiley

Har jeg satme snart gjort mange gange og der er ALDRIG sket noget

• #8   25. apr 2011 Læs nu hvad jeg skriver!

• #9   25. apr 2011 Som Jesper S siger...kan man bruge EU-plader hele vejen nu, det gjorde jeg da jeg hentede min for 14dage siden

• #10   25. apr 2011 Holm,ja men Problemet med denne side er at der er så mange der skriver noget de tror de ved!

• #11   25. apr 2011 Du må gerne køre på tyske kurzzeitkennzeichen i DK, det gjorde jeg i min TT. Fik forhandleren til at købe nogle til min bil, der gjaldt i 7 dage, og så må jeg lovligt køre hele vejen hjem til min garage eller det værksted hvor bilen skal stå. Men det er KUN KUN KUN de eneste udenlandske plader en dansker må køre med i DK.
    Hvis din kæreste bor i det pågældende land, må hun gerne køre den i DK. Har hun dansk adresse, må hun heller ikke køre i den, medmindre det er ovenstående beskrevne plader.

Kommentér på:
Import bil ??

Annonce