{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Småridser på lak
  • #1   25. apr 2011 lytter lige med.

• #2   25. apr 2011 lytter lige med.

• #3   25. apr 2011 Umiddelbart så burde en omgang polering kunne klare det

Jeg har selv haft et par grene hen af siden en del gange på terranoen og efter en omgang polering så stod den som en ny suttet bolsje

• #4   25. apr 2011 Erik A:
    Skal jeg lade en professionel klare det?

• #5   25. apr 2011 - Mailo - Den skal jeg jo sige ja til (jobber selv lidt med det)

Hvis man aldrig har prøvet før så vil jeg anbefale at man får fat i et vrag evt. bare en køler hjelm e.l. til at prøve på først.. nogen kan andre kan ikke

• #6   25. apr 2011 Jeg fik selv 5 min instruktion af chefen også gik jeg igang med en caravelle.. gik uden problemer

• #7   25. apr 2011 smør på, tør af fjerner INGEN ridser!!!

• #8   25. apr 2011 Hvad koster 1 stk polering ved en prof? Er der nogen form for garanti, at visse ridser fjernes? Så man ligesom kan se at der er nogen forskel.

• #9   25. apr 2011 prøv at kør forbi brøndby autolakering og hør om det kan poleres op eller om det skal males, klargøringsmændene derinde kan nogle ninja triks smiley

• #10   25. apr 2011 Daniel, hvor ligger det henne?

Jeg får det nok klaret af en professionel.

Er der nogen I kan anbefale i Storkøbenhavn-området?

• #11   25. apr 2011 Michael, hvor er du fra?

Måske skulle du overveje at give hele bilen en tur! smiley Men til sådan noget "Spot-ridset" noget har vi et produkt som hedder ScratchX. Det er en lille tube, som er designet til at fjerne de lidt grovere ridser i overfladen og efterlade et lækkert glat resultat. Det er ikke designet til hele bilen, men simpelthen til de ridser man får under dørhåndtag, som når man rammer en busk, eller hvad der ellers kan ramme ens lak.

Husk at lakforsegle bagefter med en god syntetisk lakforsegling eller en naturlig carnauba voks! smiley

Jeg er overbevist om at vi ikke er de eneste, som har et sådan produkt, men dem har jeg ærlig talt ikke kendskab til.

• #12   25. apr 2011 Polering er noget ALLE kan, det er super nemt og der er tonsvis af guides på nettet til det.

Ellers hvis det er kan du jo fixe det med en lakstift, det er som en tousch du lige maler det op med og voila!

• #13   25. apr 2011 Jeg er fra Fredericia..

Er der nogle produkter du kan anbefale til at fjerne små ridser og halv dybe ridser med?

• #14   25. apr 2011 Så skal du vel til Fast&Furious? Hvis du nu får mit nummer, 53501448 - så sender du mig lige en SMS i løbet af onsdagen. Så finder vi et tidspunkt torsdag ude foran hallen der, hvor du kommer forbi. Så skal jeg forsøge at fjerne ridserne for dig og så forsegler vi området også bagefter.

Det tager ikke længe hvis de ikke er så dybe, og hvis jeg er rigtig heldig bliver du jo fristet til at give bilen en stor omgang.

Har du tid til det? Sats på det tager 10 minutter max.

• #15   25. apr 2011 Det skal jeg desværre ikke, work smiley

• #16   25. apr 2011 Du har heller ikke tid til at kigge ned forbi torsdag i løbet af dagen? Vi render der fra formiddag - aften og sætter op. Anyway, mit nummer er der og du smider en SMS (husk lige at skrive "Michael med buskeridserne") hvis du får tid i løbet af torsdagen smiley - Det tager ikke længe!

Link til ScratchX 2.0: http://www.meguiarsshop.dk/trin-2-rens-forbered/scratch-x-2-0.html

Det er den der jeg vil anbefale dog....

• #17   25. apr 2011 i er sku så kloge. alle kan jeg poler!!! ja det er nok rigtigt nok men alle fejl kan også ses i sollys så med mindre du har en del forstand på der så er de givet godt ud og få en prof til det. for du kan sagtens få en masse prudukter med selikone der får din lak til at se flot ud i et par måneder
    heller lykke med det

• #18   25. apr 2011 Lars S:

Jo, det kan jeg nok godt. Det er ikke buskeridser, men har lidt dybe nogle steder, men ellers så er det hunderidser smiley Du ved, når de hopper op af bilen)..

• #19   25. apr 2011 kenneth K, Der findes jo HELDIGVIS også produkter uden silikone i (og uden at det handler om at smide WD40 på lakken! smiley - Jeg ville da ikke gide gå ud fra et messecenter hvor vi bygger stand, smører hans bil ind i noget som holder weekenden over og suse ind igen. Det ville være spild af min tid og hans i øvrigt.

Der findes mange kvalitetsmærker i Danmark allerede, så det er hele vejen igennem noget pjank du siger. Betal lidt ekstra, og du får noget med ordentlige råvare i! Det er DET det hele handler om smiley

Du kan da komme forbi og se min Silvia i Frederecia, og lede efter fejl og mangler. Den er poleret UDELUKKENDE i vores retailserie. Jeg mener også at SmartWax plejer at stå med en bil lavet i deres retailserie. Og så står der ham, som typisk har sin Ferrari med. Den er OGSÅ lavet i deres retailserie.

Hver gang vi har kunder som ringer og sigeR "ARGH JEG KAN IKKE SE FORSKEL" og man så snakker med dem, så er det fordi de tror der sker magi ved at produktet rører deres bil - sådan er der intet der fungerer (med mindre vi snakker fyldevokse, silikonepjat eller få sprøjtet bilen over med WD40).

Men helt ærligt, silikonedagene er overstået... og har været det siden 1901.

• #20   25. apr 2011 Michael H, Hunderidserne plejer at være inddelt i to kategorier: Dem som kræver professionel hjælp og dem hvor det man ser mere eller mindre er hundens klør, som er "tværet af" på bilens lak (og så småridset indeunder der selvfølgelig).

Dem tør jeg ikke love jeg kan gøre noget ved "on the spot" uden brug af maskine og alt for meget tid. Men vil gerne ofre de ti minutter på lige at få buskeridserne væk. Vi kan jo kigge på det derude, og så kan du jo se at man med lidt arbejde med garanti snildt kan få det væk.

Og jeg lover dig at jeg ikke giver din bil silikone smiley - Det vi fjerner ridserne med er overlakerbart, så det er slet intet problem. Først forseglingen vi smider på bagefter kan ikke lakeres. smiley

• #21   25. apr 2011 Okay, vi kan godt prøve at gøre det. Hvis det virker, så må jeg først lige selv prøve at købe de produkter du bruger for lige at se om jeg selv kan klare det smiley

Hunderidser er overfladsridser, egentlig ikke særlig synlige (næsten kun i sollys)

• #22   25. apr 2011 lars s. den var nu heller ikke til dig. kan kun rose jeres prudukter men gider bare ikke høre på dem der ved så meget;-)

Kommentér på:
Småridser på lak

Annonce