{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  FDM Medlemsskab. Hot or not ?
  • #1   25. apr 2011 nemt! - 10% ved bigwheels dk !

• #4   26. apr 2011 Syntes også det er rigtig fint med den juridiske hjælp. Det jo ikke til at vide om man får brug for det. Plus rabat på benzin/diesel og broafgift.
    Hvordan forgår det med det FDM Mastercard? Er det knyttet til ens Mastercard som bare trækker på samme konto ?

• #5   26. apr 2011 Det er fint nok hvis du bruger deres rabatter osv, glemmer sådan noget og man kan jo ofte forhandle selv til det samme. Mht til vejhjælp har jeg det samme gennem forsikringen bare uden de 100 kr i selvrisiko. Bladet er da ok, omend præget af sure gamle mænd, debat om elbiler og miljølort, samt rejser ?.

• #6   26. apr 2011 Tror jeg melder mig ind. Syntes det er en ret fornuftig pris. Melder mig heller ikke ind pga Motor. Men pga vejhjælp, rabatter og det juridiske hjælp.

• #7   26. apr 2011 AFILI8ED . Haha ja lad os bare kalde det det smiley

Læser bladet hver gang, da den gamle for det. Men har ikke meget at bruge deres ting til, så sparer sgu de penge smiley Er også uenig i de fleste af deres synspunkter, og de synes selv de gør/prøver at gøre en forskel på forskellige ting, som jeg virkelig ikke kan se smiley

• #8   26. apr 2011 Det eneste, jeg får ud af at betale for medlemskab, er deres retarderet blad "Motor", som sætter mit pis i kog hver gang pga. de latterlige indlæg fra medlemmerne...
    Deres juridisk afdeling er ikke en skid værd, medmindre de er 100% sikre på, at de kan vinde sagen i retten - hvilket man næsten aldrig kan.. For 10 års tid siden var de meget friske og hjalp med alt. Men de sidste par år orker de mindre og mindre...

• #9   26. apr 2011 Det hjælper at true forhandlere med FDM, hvis der er uoverenstemmelser - så falder de fleste på jorden straks. Men det kan man sgu også gøre uden at være medlem...

• #10   26. apr 2011 Hot

• #11   26. apr 2011 Det er hot.

Efter 6 måneder kan du få billige forsikringer.. Det er helt klart det værd smiley

• #12   26. apr 2011 Kunne spare over 4000 kr på en bilforsikring ved at tegne den hos dem. Generelt så er deres forsikringer bare billigt.

• #13   26. apr 2011 Ang deres mastercard. Så fungerer det på 1 måder:

Enten får du det med eller uden kredit.
    Det bliver et kort som er tilknyttet med den bank fdm benytter, lån og spar. Du kan så bede om at få netbank til den og styre det den vej. Får du det med kredit (30.000), så kan du bruge for op til 30.000 kr, hvor du først betaler senere rentefrit. Men er det uden kredit som mit, så skal man overføre penge til sin konto der før det virker.

Banken vurderer om du må få kredit.

• #14   26. apr 2011 2 måder smiley

• #15   26. apr 2011 Men er det street at være medlem?

• #16   26. apr 2011 Skal det være street?

• #17   26. apr 2011 Jeg arbejder selv i deres juridiske afdeling, så kan anbefales herfra.
    Pengene er givet godt ud, hvis man får alvorlige problemer med forhandler, forsikring, værksted eller lign.

• #18   26. apr 2011 har været medlem i mange år og deres vejhjælp og juridiske afdeling er primært grunden.. ser den mere som en forsikring....

• #19   26. apr 2011 hvad vil et sige at noget er street? Er det bare et nyt ord for hot eller smart? Hvis ja, er det så hot at noget er street men not at noget er smart?

Drop dog de lorteudtryk og brug nogle ord normale mennesker kan forstå.

Det er sgu gøjseren at læse en tekst man fatter nederen af main.... totalt psyko nedtur.... ingen street her....

for helvede det er at mishandle det danske sprog !

PS: om det er smart eller ej betyder vel intet....spørger man de andre på McD om de er medlem når I mødes foran IKEA hver solskinsaften?

• #20   26. apr 2011 til topic og trådstarter>> jeg synes rigtig godt om FDM og deres aftaler....forsikringerne forhandles gennem et agentur hos lærerstandens som også har RUNA og Bauta forsikringer samt forsikringsaftaler for Lån&Spar Bank kunder osv. De er rigtig fornuftige at handle med.
    Jeg har desværre ikke gjort den store brug af deres rabataftaler endnu.

Mvh. Anders

• #21   26. apr 2011 Da jeg købte katten i sækken (307 HDI) iøvrigt ved en af de store autoriserede forhandlere var jeg RIGTIGT glad for mit medlemsskab ved FDM. Bilen viste sig at have været chippet, sælger havde løget omkring tidligere ejerforhold m.v. Her hjalp FMD mig med korrespondancen der gjorde det udfald at forhandleren måtte tage bilen igen !! Det havde næppe lykkedes hvis jeg havde stået alene i sagen.

Har dog også haft en sag med en motorcykel der fra "ny" havde en alvorlig defekt - her var FDM ikke en skid bevendte, de besvarede ikke mails og syltede sådan set deres del godt og grundigt.

Men alt i alt er jeg da godt tilfreds, det er rart med lidt lokums læsning i form af deres udemærkede blad - deres blad henvender sig dog til de voksne bilister, så er man til T-Hansen gøjl, spoilere der ligner et fugle brædt, crome fælge med Nankang dæk , gear knobber med blåt lys ja så skal man nok finde et andet blad at læse.

• #22   26. apr 2011 Ofte billigere forsikring
    Juridisk hjælp
    Motor blad
    FDM vejhjælp

For under 1000kr om året.. det kan man sq ikke tabe på, bare de få gange jeg har skullet bruge autotransport har det tjent sig selv hjem på

• #23   26. apr 2011 Jeg brugte det også dengang jeg købte Peugeot, men da jeg skulle bruge dem var de ikke til nogen hjælp. 7 gange på 6 mdr var bilen på værksted og fik i alt ordnet for 58.000 kr. -I den periode var det ikke til at få FDM til at hjælpe med noget, overhovedet.

Jeg har meldt mig ud igen. Den rabat man opnår ved at betale dem kan man selv få bare ved at handle lidt med de forskellige steder.

Så FDM. Nej tak

• #24   26. apr 2011 Tja.. jeg har kun positive oplevelser med deres juridiske afd.

• #26   26. apr 2011 Jesper S: Måske jeg bare har været uheldig og du heldig.
    Men igen, sådan vil det jo altid være. Det er jo op til den enkelte medarbejder at vurdere om det er noget de vil gå ind i. Jeg fik jo så bare en dårlig oplevelse over flere gange i samme sag.

Kommentér på:
FDM Medlemsskab. Hot or not ?

Annonce