{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
897 visninger | Oprettet:

så blev der fundet fælge.. {{forumTopicSubject}}

Ja så blev det sku på tide jeg fandt nogle fælge til de dæk jeg har liggende i kælderen....

Det kommer desværre kun til at blive 15 tommer... Økonomien rækker ikk så langt hvis man også skal købe helt nye dæk og man gerne vil 2 uger ud og rejse med damen til sommer..

Turen starte i Thansen, da damen og jeg var enige om Thansen's black strike, det var flotte fælge og til en god pris.. Var dog lidt skepsis over for det, da man hører så meget om thansen.

Ned og kigge på fælgene i virkeligheden, de så sku da meget godt ud.. Så snakker man med ekspedieten. han kan sku ikk helt finde i 15 tommer 5x112 til min golf.. Hmm han må snakke med sin kollega, som så siger jammen det er fordi at der ikke kan garanteres holdbarheden da min bil er for tung og fælgen så kunne knække smiley ! ! ! !

Fuck det tænker man der blev mine bange anelser til virkelighed, ud og butikken hvor vi lidt henne af vejen faldt over en quickpot.

Der fandt vi nogle fede Dotz fælge i sorte og ville kun koste lige under 1000 kr mere ! !

Så imorgen tager min dame til quickpot og får skaffet et par fælge eller 4 ;).. ! ! skal nok tage pic når der er kommer nogle flotte sutter på smiley


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  så blev der fundet fælge..
Kommentér på:
så blev der fundet fælge..

Annonce