{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
764 visninger | Oprettet:

corrado, erfaringer? {{forumTopicSubject}}

hej bilgalleri.

jeg er efterhånden gået lidt død i at have en kedelig bil og har forelsket mig i sådan en vw corrado. det er jo en ældre vogn og de står stadig ret højt pris mæssigt. har aldrig prøvet en corrado, men kunne forestille mig at det er en solid køremaskine der ikke virker "billig" når man køre i den.
hvis jeg skal have en skal det i første omgang være en g60 da jeg ikke kan forsikre en vr6 til fornuftige penge.
ku godt tænke mig en god dialog om bilen med folk der har/ har haft eller også gerne vil ha en corrado da jeg er i tvivl om bilen er så lækker at køre i at den er værd at smide 40.000 eller mere for at få fat i et ordentligt eksemplar.

hvis du har en corrado og bor i nærheden af aalborg vil jeg også meget gerne høre fra dig. en tur på passagersædet ville gøre beslutningen meget nemmere.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  corrado, erfaringer?
  • #1   3. maj 2011 Hvad vil du gerne vide?

  • #2   3. maj 2011 Går lidt ud af, at den er ligeså gocart agtig som min crx'er..

    At kører i crx'eren er ligesom at kører gocart, den ligger super godt på vejen, har en dejlig lyd og kan flytte sig.. Er glad for min crx'er.


  • #3   3. maj 2011 Corrado, en maskulin VW´er, ældre ja, men stadig hype for mange.. man sidder lavt (fra std. af) og den er mere sportspræget i udseende og køreegenskaber.. super nem at skrue i, billige dele (meget passer fra golf 2/3 fx..)

    Det er en "stil" synes jeg, en fed stil.... masser af køreglæde for en ung gut, Ser super ond ud, relativt nemt... Fåes kun i versioner med masser af trækkraft (16v,G60,VR6) Synes bestemt ikke den er kedelig

    Jeg vil sindsyg gerne lave en stilren og ultra lav corrado G60, som Show & shine bil, sommer ture osv.. har da også en corrado, men den er tilsalg pga husbyggeri og minus tid desværre...

    Men ellers, tag ud og se på nogen, tjek pics på nettet osv.. dan dit eget indtryk, mit er ihvertfald at det er en super fed sommervogn.


    håber det ku bruges? ellers spørger du bare smiley


Kommentér på:
corrado, erfaringer?

Annonce