{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
2.744 visninger | Oprettet:

Problem med mgl. omregistrering+bøde {{forumTopicSubject}}

Hej

Jeg solgt d. 17/1 min gamle KIA til en udlænding fr Fyn - eller rettere min bror solgte den på mine vegne(det er hans profil jeg skriver fra).
Men fjolset får ikke bilen omregistreret - det bliver jeg opmærksom på, da jeg ultimo marts får en P-bøde fra Odense Politi pga. ulovlig parkering. Jeg reagere derfor ved at afmelde bilen, og det registere skat pr. 20/4 - men mit problem er nu at jeg står med en vægtafgift for perioden 17/1 - 20/4 som skat siger jeg skal betale, men som jeg mener den nye ejer skal betale - plus p-bøden..

Jeg har dog ikke nogen slutseddel (jeg ved godt at det er skide dumt, men har aldrig solgt en bil før), og det navn og nummer personen opgav har vist sig at være fup.

Men hvad kan jeg gøre nu, for at komme uden om vægtafgift og p-bøde som reelt set ikke er til mig.
Solgte iøvrigt bilen for sølle 3000 kr.

Politiet er på jagt efter bilen, for at snuppe pladerne, men det hjælper jo ikke på sagen med at han skal betale vægtafgift og p-bøden - plus en mulig hilsen fra Politiet fordi han kører ulovligt i en bil uden forsikring..


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Problem med mgl. omregistrering+bøde
Kommentér på:
Problem med mgl. omregistrering+bøde

Annonce