{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.659 visninger | Oprettet:

330D vs. 530D {{forumTopicSubject}}

Hej.

Jeg står overfor at skulle ud og investere i bil, jeg har to biler i sigtekornet, men kan ikke rigtig bestemme mig.

e46 330D Touring årg 2000
e39 530D Sedan årg. 2003

Jeg er ikke den stor bilnørd, så kan i ikke komme med nogle for og imod og lidt kommentere til hvorfor jeg skal vælge den ene frem for den anden

// Syl

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  330D vs. 530D
  • #1   8. maj 2011 Det kommer ikke an på det ene bilmærke, fremfor det andet her, så du er lidt "on your own", for du spørger om du skal vælge en middelklasse størrelse stc fra 2000 eller en direktør størrelse sedan fra 2003.

Personligt er jeg ikke vild med nogen af modellerne.. en BMW skal være så ny som mulig eller så gammel som muligt, ellers bliver det lidt en "pizza"-bil i mine øjne..

• #2   8. maj 2011 E39 helt klart, har haft begge 2, dog ikke diesel udgaver, men føj E39 kører sgu bare skønnere

• #3   8. maj 2011 Okay, er det ikke rigtig forstået at det er samme motor som ligger i de to biler, hvordan holder den motor. problemer med rust, undervogn osv.

• #4   8. maj 2011 Det er samme motor jo, med 184hk og 390nm.
    Motoren holder godt og er uopslidelig, men kan have lidt problemer med dyserne.
    Sker der noget med motoren er regningen rigtig dyr, uanset hvad

• #5   8. maj 2011 motoren er stærk, men husk at deflappe den for hvirvelspjældene, de har en kedelig tendens til at falde af og havarere motoren. PWN ltd. sælger nogle gode blanks. Jeg tog en 330d, den har en bedre størrelse og er sjovere og køre, men samtidig komfortabel og støjsvag. Den er nok også nemmere at sælge igen..

• #6   8. maj 2011 Okay, det lyder rigtig godt, kan der godt sidde 4 voksne i en 330 uden at skal sidde helt klemt sammen?

• #7   8. maj 2011 Har den motor hvirvelspæld? mente først at det var generationen efter?

• #8   8. maj 2011 Altså nu har jeg en E46 328i og det jo den samme bil udover motoren.

Og jeg syntes faktisk der er en god plads bag i den

Kommentér på:
330D vs. 530D

Annonce