{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  lupo sdi vs tdi
  • #1   8. maj 2011 SDI er der ingen turbo på.

• #2   8. maj 2011
    HARTMANN - der er sku da ikk noget galt med en lupo ? det er sku en fin bil... kommer da an på hvordan man behandler den ?

• #3   8. maj 2011 Mikkel K - Lupo er en tikkene bombe..så det sagt !

SDI er virkelig en sløv sløv maskine, de går langt på literen, men kan intet slæbe.

• #4   8. maj 2011 Det jeg har erfarret fra lupo er:

Svag gearkasse
    Svag kobling/svinghjul
    Svag gearstiller - koster 10 klik + moms og montering :S
    Dyre bremser - 800kr for en trommel ?!
    Svage hjullejer
    Svage støddæmper bag
    Hydralikken til gearstilleren

Også er der det utrolig belastene gearskifte, ingen komfort, masser af larm i kabinen, et rat der er p**** koldt om vinteren..centrallås er ekstra udstyr der skal eftermonteres.

• #5   8. maj 2011 Lupo og A2 er begge ustabile køretøjer som bare fanden.. Du ved aldrig hvornår lortet bryder sammen næste gang...

• #6   8. maj 2011 det er sku da fordi de ikke er kompetente til at lave sådan et stykke håndværk smiley vagtech har intet imod at få fingrene i en lupo, ham der har det er nærmest helt ivrig i at få nallerne i sådan en , men ja det er en tikkende bombe

de fejl jeg har haft med min er nogen jeg selv er skyld i , så der er kun en røv og høste , og det er sku min egen ,

• #7   8. maj 2011 Gearskiftet i sig selv, er så fandens irriterende at bilen ikke er til at holde ud og køre i, jeg kan køre væsentligt mere jævnt med manuelt gear.

• #8   8. maj 2011 Nu er alle de problemer i snakker om jo kun relateret til 3L, som er helt anderledes end en alm. Lupo og f.eks enl Lupo 1.4 TDI, som har en rigtig god motor og gearkasse, og hvor hjullejer er helt alm. lejer og ikke specielle (dyre) let løbs lejer.

• #9   8. maj 2011 Skulle vi nu ikke lige blive enige om at Lupo er lavet i mere end en lorte 3L

Lupo 1.7 SDI og 1.4 TDI er ganske udemærkede biler til samme reservedels priser og forbrug som alle andre VW. Ja der er noget med at de også er svage i gearkasserne, men jeg har ingen problemer haft med min TDI 1.4 eller min SDI som begge har tjent mig perfekt uden problemer af nogen slags.

Når folk siger Lupo så tror alle at der er tale om en 3L selv om Lupo er lavet i 7 forskellige motorvarianter, og det er altså kun 3L der er lavet med pikke dyre premser osv osv.. de andre er lavet som alt andet

• #10   8. maj 2011 Bremser er så uden p :o)

• #11   8. maj 2011 Enig med Rasmus F..... smiley

• #12   8. maj 2011 nej lad os bare kalde dem premser.. Det er mere passende på en lupo

• #13   9. maj 2011 ja det er også de fejl jeg har hørt om dem og jeg søger en 1.4 tdi til konen. skal sku ikke selv have sådan noget lort tror jeg vel have en supra eller sådan noget men det skla jeg nok selv finde men mangler en 1.4 tdi vis i kender noegn der har sådan en tilsalg så sig enlig til

Kommentér på:
lupo sdi vs tdi

Annonce