{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Temperatur på kat/mellepotte?
  • #1   11. maj 2011 skulle gerne vide det da jeg arbejder med pulverlak osv til daglig og vi har en speciel pulver der kan holde til varme og har lige købt ny kat/mellempotte så ligeså godt kunen blive behandlet lidt inden montering.

• #2   11. maj 2011 bliver nok omkring 500 grader vil jeg skyde på

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

Følgere: 50 Biler: 3 Svar: 2.252
    #3   11. maj 2011 Jeg har lige spraymalet hele min udstødning inklusiv katalysator med varmefast matsort fra MOTIP til 650 grader.

Jeg undersøgte det og fandt ud af at udstødningsgassen er ved manifolden ved 900 grader. Katalysatoren vil udenpå kunne opnå en 600-700 grader at efter motoren og på din bliver det bestemt ikke noget problem smiley

Jeg har som sagt malt alt mit og det har nu kørt 2000km og det holder superb!
    en fugtig klud når bilen er kold og det hele er rent igen haha smiley

Kig evt. mit album med motorrum... der har jeg gjort det samme ved mit varmeskjold

• #4   11. maj 2011 holgato hehe okay så bliver mit malet imorgen med pulverlak så skulle det helst ikk ruste op igen i nærmeste fremtid smiley

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

#5   11. maj 2011 Arhh WRONG xD jeg var forkert på den... 600-1000 grader.. MEN igen! da din motor ikke er af den mest hidsige Veyron-type så skal du nok ikke forvente at du får en rødgløden manifold og en lignende katalysator smiley

Og du sprøger også til mellempotten... denne er jo væsentelig koldere når gassen når derhen smiley

• #6   11. maj 2011 Katten ligger indeni på omkring 1000-1200 grader

• #7   11. maj 2011 hehe okay men hva kan der ske udover pulvert bare falder af igen hvis det bliver for varmt det vel forsøget værd smiley

• - INAKTIV -
    - INAKTIV - Tilmeldt:
    aug 2009

#8   11. maj 2011 Det er jo fuldstændig ligemeget når det er den udvendige temperatur der skal bruges i øjemed at få lakeret sin udstødning smiley

http://noah.dk/trafik/koldbi99.html
    Læs i det nedenunder boksen

Altså hvis der sker udstødningen noget så er den helt gal fra starten af! smiley husk nu på hvad din udstødning lider under når du ligger og tøffer med 130km/t på motorvejen... så skulle en gang lak ikke gøre noget skade!

Jeg gjorde det fordi det ser pænere ud under bunden (Ja perfektionist smiley ) og så har jeg givet den ekstra godt ved svejsninger for at netop forhindre rust der smiley

Kommentér på:
Temperatur på kat/mellepotte?

Annonce