{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  vr6 ombyg til diesel ?
  • #1   14. maj 2011 nej, har du intet forstand på motorens opbygning osv?

• #2   14. maj 2011 det lyder som et meget meget svært og dyrt projekt smiley

• #3   14. maj 2011 Nope, det kan ikke lade sig gøre, en dieselmotor, er helt anderledes opbygget som en benzin.

• #4   14. maj 2011 Hehe... ahh det...

• #5   14. maj 2011 jamen hvis man havde pengene, hvorfor ville det så ikke være muligt ??

Forklar forskellen, for så forstår jeg det ikke.. smiley

• #6   14. maj 2011 høvl nogle mm af toppen, tving nogle diesel dysser i hvor tændrør sidder, bor nogle ekstra huller og smid nogle gløderør i, smid så en KÆMPE turbo mølle på, hæld diesel i tanken og køre!.... virker det så bliver du sikkert en rig mand....

forresten... al ovenståendene er på EGET! ansvar jeg tager ikke ansvar for noget som helst!, gør du det er det HELT FOR EGEN REGNING!

JEG FRASKRIVER MIG ET HVERT ANSVAR...

• #7   14. maj 2011 Der er mange forskelle, kompression, ingen tænding, gløderør, helt anden form for indsprøjtning, og så vil du intet få ud af den uden turbo, og anden gearkasse ville også blive nødvendig, alt i alt umuligt.

• Kim B
    Kim B Online Tilmeldt:
    jul 2008

Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 161 Svar: 6.465
    #8   14. maj 2011 er det godt nok med en elhøvl Kennet?????

• #9   14. maj 2011 Der er mange forskelle, kompression, ingen tænding, gløderør, helt anden form for indsprøjtning, og så vil du intet få ud af den uden turbo, og anden gearkasse ville også blive nødvendig, alt i alt umuligt.

Kan man ikke ændre kompressionen, lave indsprøjtningen om, og få lavet det med gløderør istedet for tændrør, og self skulle der en anden gearkasse på..

Men hvis man brugte tiden og pengene, burde det så ikke være et muligt projekt ??

Kun seriøse folk tak..

• #10   14. maj 2011 Køb dit autostartbogen... Læs så om Benzin motore, og dieselmotore. Når du så er færdig med det, så har du dit svar.

• #11   14. maj 2011 omg så tag da heller en tdi v6 fra en passat. Den vr6 tdi drøm kan du godt glemme hvis ikke du ved noget om det

• #12   14. maj 2011 Er der NOGEN af jer der skriver, som der er 100% sikre på det ?

Spørger, hvis man havde pengene, og brugte tiden, ville det så være 100% umuligt ??

Og lad nu være med at svare "Hvis du ikke ved noget om det, så lad være.." For jeg VED ikke noget om det, derfor jeg håbede der var nogle herinde der kunne og gad svare mig ordentligt..

• #13   14. maj 2011 Skulle man ikke bare holde sig til det faktum, at du ikke aner hvad du skal gøre, og ikke har uendeligt mange penge. Man kan også købe for 6500kr is i Legoland, men til hvad nytte?

• #14   14. maj 2011 Hvorfor spørger du egentlig? Dit projekt bliver jo aldrig til noget alligevel hvad enten du ved noget eller ej. Du kommer aldrig til at bygge en vr6 om til diesel. Hvis du skal have sjov med diesel skal du smække en tdi v6 fra en passat over i den. Hvilket jo heller ikke bliver til noget

• #15   14. maj 2011 kim b

det vil jeg mene, den skal jo bare rykke noget metal af toppen, det betyder ikke så meget om der er lidt krater og hakker, det er jo derfor toppakningen er der, og er det ikke nok så bare lidt flydendene pakning som opfyldning.

igen tager jeg intet ansvar for noget som helst og operationen er på HELT eget ansvar.

• #16   14. maj 2011 i teorien burde du kunne lave det men i praksis bliver det noget bøvl men det kunne sku være sjovt nok smiley

• #17   14. maj 2011 anton hvis du har et par 100.000 i overskud til at designe og bygge et nyt topstykke spec. til din vr6 blok så kan du nok godt lave den om til diesel, måske skal du også lige få designet nogle spec. stempler, koster nok også over 100.000 kr. men så er du nok også ved at være der, så skal du montere højtrykspumpe og dysser og gløderør, det kan du nok godt tage fra en anden bil/model, så hvis du er heldig så slipper du med omkring 50.000 for det.

• Kim B
    Kim B Online Tilmeldt:
    jul 2008

Følgere: 21 Biler: 2 Emner: 161 Svar: 6.465
    #18   14. maj 2011 Kennet nu er jeg jo den heldige ejer af en V6 så jeg prøver elhøvl på den ene top og almindelig håndhøvl på den anden..... vender tilbage om hvad der er bedst

• #19   14. maj 2011 haha sgu god lørdags humor det her...

NEJ Du kan ikke bygge en benzin motor om til en Diesel motor... De er bygget vidt forskellige og havde du så mange penge at det ikke var det der var problemet, så tror jeg ikke du havde stillet spørgsmålet herinde...

En passat motor bliver nok også svær at smide i, da den ligger på langs!

Du skal have en v6 tdi fra en golf dog kører de med 4motion, så du skal samtidig bygge den om til det...

Blir et meget dyrt og tidskrævende projekt som jeg ikke vil anbefale dig at begynde på, især ikke når du ikke har forstand på motor opbygning m.m.

Brug hellere pengene på at købe en golf v6 tdi 4 motion og tun den i stedet.

• #20   14. maj 2011 Tak Kim B..

Endelig en der ville svare ordentligt.. smiley

synes bare ideen om vr6 diesel kunne være sjovt, men det var der så åbenbart ikke andre der syns..

• #21   14. maj 2011 Alt er muligt!!!!

• #22   14. maj 2011 Som Dan H skriver.
    Alt er muligt.

Hvis du har tiden, tålmodigheden, viden og pengene til det..
    Så ville du godt kunne gøre det..

Men om den kan synes, og godkendes. Skal jeg ikke kunne udtale mig om..

• #23   28. sep 2011 benzin og diesel bund er det samme stempler og topstykker er forskelden

Kommentér på:
vr6 ombyg til diesel ?

Annonce