{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.001 visninger | Oprettet:

Andreas L
Andreas L
Følger: 1 Emner: 32 Svar: 94

Osram Nightbreaker {{forumTopicSubject}}

Hey, tænkte lige, da jeg synes lyset på min bil godt kunne være lidt bedre, om de er lovlige at montere, uden alt muligt med lygtevask og autojustering, ligesom Xenon/HID.
For det er de da ikke ?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Flytte rengøring 1.500 kr.
  • Elektriker 500 kr.
  • Elektriker 750 kr.
  • Loftudtag ingen strøm 1.500 kr.
  • 3 timers gartner arbejde 1.000 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Osram Nightbreaker
  • #1   15. maj 2011 de er lovlige

• Andreas L
    Andreas L Tilmeldt:
    jan 2011

#2   15. maj 2011 Okay tak for det, har dog lige set at mange klager over holdbarheden, og at de anbefaler Phillips x-treme power istedet ?

• #3   15. maj 2011 De holder ikk ret længe .. så tag extra med .. de andre der kender jeg ikk lige

• #4   15. maj 2011 jeg har monteret Extreme Vision på min Rola og jeg er SINDSSYGT glad for dem.. jeg fortryder overhovedet ikke at jeg har valgt dem.. De giver et super flot HVIDT lys, er lovlige og giver meget mere lys end std..

• #5   15. maj 2011 jeg har smidt night breaker i mine nærlys og fjernlys og de har da holdt 2 mdr indtil videre - glæder mig til at se hvor længe de holder, for ligesom dig, har jeg også læst at folk brokker sig lidt over holdbarheden.

Men lad tiden vise - så må jeg se om jeg skal have andet i bagefter alt efter hvor hurtigt de smutter.

• #6   15. maj 2011 Jeg kørte med Nightbreaker en overgang, de har glimrende lys men efter at 3 sæt brændte af, skiftede jeg til Phillips, samme lys, og de er ikke brændt af siden..

• #7   15. maj 2011 _Xpdite_ . kommer også an på hvor man køre.. Køre man meget hvor bilen af og til får bumb så dør de ret hurtig.. køre man mest på gode veje og motorvej ja så holder de da nok ok ..

Mine holdte i 3 dage. sådan ca indtil første gang jeg var på Rømø strand så døde de begge 2.. Dem til en 50er fra wurth har nu holdt i 2½ år

Men generelt de der meget hvide pære har betydelig kortere levetid

Glad for at bo i et land hvor det er fuldt ud lovligt at montere extra fjernlys

• Andreas L
    Andreas L Tilmeldt:
    jan 2011

#8   15. maj 2011 Tak for responsen, ud fra det tror jeg, jeg prøver Phillips, til at starte med.

• Andreas L
    Andreas L Tilmeldt:
    jan 2011

#9   15. maj 2011 Tænkte lige på noget helt andet, nemlig med Xenon, nu har jeg en A6 fra 98 hvordan vil det se ud med at montere noget Xenon på dem ?

• #10   14. sep 2011 der er jo OSRAM NIGHT BREAKER og OSRAM NIGHT BREAKER PLUS

de nye plus skulle være noget mere holdbar

Kommentér på:
Osram Nightbreaker

Annonce