{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
605 visninger | Oprettet:

Corolla E10 eller E11 {{forumTopicSubject}}

Jeg skal købe min første bil og er blevet anbefalet disse 2 modeller. Jeg har været ude og kigge på nogle E10 modeller. Men de er sku svære finde uden rust, da jeg ikke gider og bøvle med det. Derfor er jeg også blevet anbefalet en E11, som skulle være en endnu bedre bil?

Men kan i anbefale den ene eller den anden? Har 25-30.000kr til bilen.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.
  • Ophæng af køkkenskab fra Ikea, spejl og håndtag til skuffer 1.500 kr.
  • Opsætning af 3 lamper + rep. af tændknap på lampe 900 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Corolla E10 eller E11
  • #1   16. maj 2011 til di penge kan man godt finde en Pæn AE101 (det så en 1.6´er)
    de stå til 17-25.000kr. du få ikke meget AE111´er for di penge... men kan være du kigger efter EE101 (1.3´eren) og så kan du finde et rigtig godt eksempla til de penge... igen så bliver det lige knebent nok med en EE111
    begge 2 er fee biler og super for begyndere... har selv en på hånden til 15.000 lidt rust i bagskærmene men det kan stadig redes og så den nysynet og med lavt km tal...

• #2   16. maj 2011 ellers så kan du også få kanon meget bil for pengene ved at købe en Carina E 1.6 samme motor som i corolla´en og så de rigtig god plads og komfort, har selv en stc model. som kostede mig 16200,- hos forhandler nysynet... skal havde lavet en dørbund og 2 nye forskræme og så nusset lidt om bagskærmene og en anden bagklap så holder sen flot igen

• #3   16. maj 2011 E11 helt klart, du finder nemt en fin en til de penge, hold dig fra e10 (pga rust)

Kommentér på:
Corolla E10 eller E11

Annonce