{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.098 visninger | Oprettet:

hvad synes i om prisen? {{forumTopicSubject}}

http://bilgalleri.dk/mar_vis.aspx?MarID=1178077


den er næsten 20 år, også vil han have 90 for den i ren handel, og 115 i bytte.. come on ! det er ikke guld. jeg ved godt den har kørt lidt, og det er en supra osv. men synes det er helt vildt! for 90000 kan man få så meget andet godt, som er 2-3 år gammelt..


ville bare ud med det, er ved at blive lidt træt af alle de priser smiley hehe

- godtnat


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  hvad synes i om prisen?
  • #2   18. maj 2011 Indeed !

  • #3   18. maj 2011 Agree !

  • #4   18. maj 2011 Ja der er mange der har underlige forstillinger om hvad deres biler er værd.

  • #5   18. maj 2011 prisen er hvad 2 mennesker kan blive enig om....

  • #6   18. maj 2011 og hvorfor skal folk ikke have lov til selv at bestemme deres pris? Hvis det svier for meget i dine øjne så kig for helved på noget andet. Du kan bare give et bud eller lukke, hvorfor skal folk tude over det hver dag?

  • #7   18. maj 2011 Prisen på den er faktisk ikke helt hen i vejret. Det er jo ikke ligefrtem en billig bil.
    Køb dig en Suzuki Wagon R hvis du vil have en billig lortebil!


  • #8   18. maj 2011 jamen det er godt nok utrolig at folk skal tude dag ind og dag ud fordi de ikke vil betale prisen. Når man søger biler på dba.dk ser man hele tiden brugere der SKAM byder på folks biler. Kan ikke tro andet end du bare er endnu en af de typer

  • #9   18. maj 2011 Det sjove er at de folk der starter den her slags hyletråde med link til en eller anden annonce i virkeligheden slet ikke er interesseret i varen ... Nej de skal bare pive og brokke sig.

    Tager jeg fejl Dogan?


  • #10   18. maj 2011 den supra kostede også 550-600 af ny.. prisen er ikke helt ved siden af... som jester siger køb en wagon r eller alto hvis du hellere vil det..


  • #11   18. maj 2011 Ja, jeg kommer heller aldrig til at forstå hvorfor folk skal brokke sig over hvad andre vil have for deres ting.
    Hvis du VIRKELIG ønskede den bil, så var du jo villig til atbetale prisen sælger vil have, ellers vil du jo bare gerne have noget og brokke dig over.

    Desuden er det hans bil, så hvorfor skulle han gå på kompromis med prisen? Du har ingen ret til at købe hans bil, det er et privilegie



  • #12   18. maj 2011 Når der står "turbo" og "targa" koster det, og sådan er det bare. Min s14 er en 94, og den er da også på langt mere end 100k i salgspris hvis den skulle væk engang.. Det der er sjovt koster penge drenge..

  • #13   18. maj 2011 Eftersom det er hans bil kan hen sætte den til 1milliard.. han opdager det jo nok hvis ingen køber den

  • #14   18. maj 2011
    Skrevet: 18-05-2011 08:48:16
    Slet indlæg

    ja selvfølgelig bestemmer han prisen, hvem skulle ellers gøre det? og nej jeg er ikke intraserret i varen, synes bare det er irriterende man bliver ved
    med at se biler som det koster det dobbelte af hvad markets prisen er på dem.. det kan godt være det er en turbo-traga osv, men JEG ville aldrig give så
    meget for sådan en bil. både fordi den er så gammel, og fordi den faktisk slet ikke er pæn.
    det er ligesom at se en gammel golf 2 eller 3 hvor ejeren tror den er 75000 værd fordi den er sænket og har fælger? come ón..

    det her er ikke at tude, jeg ved at blive træt af det, man kan ikke engang kigge efter noget længere, hvor prisen ikke er helt henne i vejret. også snakker folk om de ikke kommer af med deres bil. flot mester.

    det er selvfølgelig også bare min mening


  • #15   18. maj 2011
    ja selvfølgelig bestemmer han prisen, hvem skulle ellers gøre det? og nej jeg er ikke intraserret i varen, synes bare det er irriterende man bliver ved
    med at se biler som det koster det dobbelte af hvad markets prisen er på dem.. det kan godt være det er en turbo-traga osv, men JEG ville aldrig give så
    meget for sådan en bil. både fordi den er så gammel, og fordi den faktisk slet ikke er pæn.
    det er ligesom at se en gammel golf 2 eller 3 hvor ejeren tror den er 75000 værd fordi den er sænket og har fælger? come ón..

    det her er ikke at tude, jeg ved at blive træt af det, man kan ikke engang kigge efter noget længere, hvor prisen ikke er helt henne i vejret. også snakker folk om de ikke kommer af med deres bil. flot mester.

    det er selvfølgelig også bare min mening


  • #16   18. maj 2011 det er så ikke helt det samme som en golf 2 smiley det re jo en lidt mere speciel bil.. og derfor synes du det r for meget, men andre har en stor forkærlighed til evt. den model, så er der penge at hente fra dem.

    Men jeg ville nok ikke betale så meget uden den var i perfekt stand, aætså ik revnede sæder osv, men hellre kigge på en meget billigere, som så kunne renoveres til at være bedre og falde i min egen smag efter der var brugt så mange penge


  • #17   18. maj 2011 folk vil jo også havde 40-50.000 for en gamle bobbel eller mini. som enlig ikke er det værd

  • #18   18. maj 2011 nej, men i god stand er de det jo værd, da det jo går ud på udbud og efterspørgsel, og udbuddet er ikke så stort på de ældre biler mere.

    Jeg har lige købt en 20 år gammel Corolla Glassback GTi, til en "god pris" på lige over 20.000,- og der skal da lægges 5.000,- mere før den er helt i orden. men der er jo næsten ingen tilbage af dem og slet ikke der er velholdte. så koster det jo.

    nu planlægger jeg slet ikke at sælge min igen, men var den nysynet og jg havde lavet alle ting på den blev den heller ikke sat til salg for mindre end mindst 35.000,- velvidende at kundeskaren er MEGET lille. da den jo e rfor dyr til at de unge banditter gider købe den, men stadig i fornuftigt prisleje for dem der har en forkærlighed til bilen/modellen


  • #19   18. maj 2011 hergeir v
    lækker vogn kigger selv efter hb modellen i gti eller gsi. de bare dyre i ok stand så det må nok vente 1 åg endnu så jeg kan hive pengene sammen til en


  • #20   18. maj 2011 ja.. den er også en ener når jeg jeg lige får monteret aircon kompressoren, så er der sgu ikk andre i DK der har 4x elruder, servo, el-soltag og aircon

  • #21   18. maj 2011 Jeg ville ikke købe den, ikke engang for 5.000 kr. Kun hvis det var mindre end skrotprisen.

    Men det er jo en smagssag. Har intet forstand på biler. Men i mine øjne re den sgu ikke 90 klik værd. Og tror næppe han får solgt den.

    Men ja det er hans pris, han bestemmer. Men hvis du skulle lave en liste med biler der er sat for høj herinde? Så ville der jo kun være 2-10 stykker - SOM IKKE var sat for dyrt.

    Folk vil jo helst ikke miste penge på deres bil. De vil somregel også tjene penge på det de har reperaret den for, stylet den for osv. Det er klart.

    Men hvis man vil tjene penge på at købe og sælge biler. Kræver det at man lyver lidt?

    Og efter at hans annonce er blevet sat ind her, så får han nok ikke solgt den herinde. : - )

    Kan kan jo prøve at køre ud til Toyota og høre hvad de vil give for den? Tror næppe at han kommer op på 30+.

    Men bilforhandleren skal jo også kunne sælge den og tjene lidt på det. Og efterspørgelsen på så gammel en bil er da minimal?

    Men ja, stakkels mand, hvis annonce skulle tages op her.


  • #22   18. maj 2011 Og som Dogan @ TS6 . siger.

    Så griner jeg hver gang jeg ser en Golf 1, 2 eller 3 til over 10.000 kr. smiley


Kommentér på:
hvad synes i om prisen?

Annonce