{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.518 visninger | Oprettet:

Afgift på Passat 3BG {{forumTopicSubject}}

Hej kære brugere på BG.

- Her er endnu en af de mange spørgsmål på afgifter på biler. Jeg håber jeg vil kunne få et godt svar på mit spørgsmål, so here it goes;

En Passat 3BG 1.9 Diesel (101hk), Stationcar fra 2001, kørt 289.000km.

Hvad ville sådan en komme til at koste i afgift? Bare et ca. tal. Håber nogen har gode svar, eller selv har prøvet at importer noget tilsvarende.

Mvh.
Jonas & Lea.


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Afgift på Passat 3BG
  • #1   18. maj 2011 200.000,-

    come on
    ring nu bare til skat
    de her emner er herinde dagligt og der er ikke andre en skat der kan svare på det


  • #2   18. maj 2011 et forum er da netop til at hjælpe hinanden og trække på andres erfaringer ?!

    rimelig dum kommentar, du burde slet ikke skrive noget når du ikke har noget intelligent at sige! Tror godt han kan regne ud at man kan ringe til skat, men de har ligsom lukket og så må man ikke trække på 20.000 BG brugeres viden?

    du har vist ikke fattet hvad et forum er til smiley


  • #3   18. maj 2011 Monza Missen;

    - "Bare et ca. tal. Håber nogen har [[gode svar]], eller selv har [[prøvet at importer noget tilsvarende]]. "

    Hvis skat havde åbent nu, så havde jeg ringet. Men det har de desværre ikke, så derfor håbede jeg på, at nogle kendte lidt mere til det end jeg selv.


  • #4   18. maj 2011 Tak Imperial! Endelig en som havde lidt imellem ørene, dejligt at se smiley

  • #5   18. maj 2011 monza missen det er ikke altid du bare kan ringe der ind og så få et svar,
    jeg kunne ikke få svar på at lave min altea om til hvide plader


  • #6   18. maj 2011 http://www.skat.dk/SKAT.aspx?oId=1826797&vId=0
    her kan du regne ca. ud hvad den koster

    http://www.skat.dk/skat.aspx?oId=171&newwindow=true
    her kan du se hvad tilsvarende biler har kostet


  • #7   18. maj 2011 Jeg mener nu ikke Monza Missen er helt ved siden af..

    Beklager men afgift spørgsmål tangerer altså spørgsmål om forsikring... det er utroligt individuelt, og man kan kun finde det rigtige svar ved at kontakte dem der har med sagen at gøre.

    Eller læse de ca 1 mill lignende indlæg hvor folk svarer at afgiften er ca 60% af en tilsvarende bil hos en dk forhandler.. det er det nærmeste du kommer


  • #8   20. maj 2011 Du får ikke noget klart svar hos SKAT, før de står med papir på bilen........
    Det nærmeste du kan komme er og gå ind på SKAT's hjemmeside og finde en tilsvarende bil og det bliver kun meget ca. pris !
    Jeg har lige betalt afgift på en Mercer, og den pris blev et stykke fra hvad jeg forventede, efter at have checket deres hjemmeside - De har nemlig ikke hele regnestykket med, på det SKAT viser på deres hjemmeside - Det hele afhænger af den handelspris de sætter for resten af regnestykket smiley
    Vær opmærksom på km tal betyder en hel del, sammenholdt med årgang !


Kommentér på:
Afgift på Passat 3BG

Annonce