{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
847 visninger | Oprettet:

købt 407 hos forhandler {{forumTopicSubject}}

Hej alle!
jeg har købt 407 hos forhandler som kører pisse godt, og fejlede ikke noget lige der, han solgt den til mig som afhentningsbil, med billån, og uden cvr nr. firmraet er carpoint, og nu lyser min pakitiel lampe, jeg har fået af vide at jeg har reklamation uanset hvad, og kan bevise at min pakitel filter var defekt fra før af, da en uge før jeg købt bilen var den hos peugeot og fået den renset med bell2add. men nu fejlmelder den igen, hvad gør jeg nu?

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  købt 407 hos forhandler
  • #1   20. maj 2011 den kører altså på nød program

• #2   20. maj 2011 Ali O

du har jo fået bilen billiger fordi du har fået den som afhentings bil så du vidste jo da du købte den at du ingen garanti hadet så synes ikke du har noget og komme efter !! men jo det er rigtig at når et firma sælger til en privat bliver firmaet kaldt den bedre vidne og de skal derfor stille garanti.

men som sagt er min mening at du intet har og komme efter

• #3   20. maj 2011 så billig har jeg hellere ikke fået bilen til, jeg vil smide 10 tusind for en filter, han sig, den var tip top iorden.
    den havde defekt aircondation, og den lavede jeg selv.

• #4   20. maj 2011 faktis er det carpoint laver ulovligt med det er der mange firmaer der gør

• #5   20. maj 2011 Det er spillets regler når man køber engros. Giv da peugeot en 100 for at læse fejl ud.

• #6   20. maj 2011 har gjort, da står pakitel filter er stoppet eller lign, og permant fejl.

• #7   20. maj 2011 kan være rigtigt men stod i det samme da jeg købte min galant den bliv også købt som afhenting tilbud uden garanti. men så efter et måndet gik min gearkasse valgt selv og betale der

• #8   20. maj 2011 Purhus

De SKAL ikke stille garanti. Men den 2 årige reklamationsret er altid gældende.

• #9   20. maj 2011 ja nemlig, når fejlen var da 15 dage før jeg købt bilen, så er det vel bevist at fejlen var da, da jeg fik bilen? bare ikke lysede.

• #10   20. maj 2011 Caisper .
    hvis fejlen har været til stede da den blev solgt uden at købern har vidst det skal firmaet udbedre dette.

• #11   20. maj 2011 Ali O

jeg vil også gå ud fra at i en sag ville man gå ud fra at fejlen har været der da den blev solgt 15 dage før

• #12   20. maj 2011 Hvad står der i din slutsedel?
    For har du ikke et CVR nummer, så plejer forhandleren at skrive defekt motor, defekt undervogn, defekt elnet osv på den for at komme helt uden om garanti og reklamationsret.

Vi træffer en række valg her i livet, og dit valg om at køre en bil engros kommer sikkert til at koste dig 10.000 kr.

• #13   20. maj 2011 da står, defekt aircondation. tandrem skal skiftes, afhentningsbil

ikke mere.

• #14   20. maj 2011 Man har ALTID 24 mdr. reklamationsret, de første 6 mdr. er det sælgeren der skal bevise der ikke har været en fejl på bilen da han solgte den(pænt svært at bevise) den resterende tid er det køber der skal bevise fejlen har været på køretøjet ved køb. smiley

Garanti er en helt anden sag.

Bliver alt for tit blandet sammen smiley

• #15   20. maj 2011 det er sgu egentlig synd for de stakkels forhandlere at der ikke er en eller anden regel der kunne beskytte dem lidt....
    man vil så gerne købe bilen engro og så spare en masse penge ved at droppe garantien, men så snart der så meget som springer en pære så er der en hylen og skrigen...
    Hvilket jo så er grund til at de fleste nu kun vil sælge deres baljer til folk med cvr nummer, desværre for os der godt kan stå inde for det vi skriver under på.
    Jeg er ret sikker på at hvis du havde spurgt om du ikke kunne få lov at betale 30000,- ekstra for bilen og så få garanti, så havde han som nok gået med til det.
    Bare min mening
    mvh jimmy

Kommentér på:
købt 407 hos forhandler

Annonce