{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  OPFORDRING!!!!
  • #1   23. maj 2011 og så?

  • #2   23. maj 2011 Hmm det var sgu alligevel en pæn sjat, og det er jo ikk fordi jeg er den der slider mest på kirkrgulvet... ;o)

  • #3   23. maj 2011 sætte dem ind på sin pension

  • #4   23. maj 2011 hallo man kan ikke sidde dårligere noget som helst sted,.. Syntes I de lorte kirker fortjener vores penge? det er jo røv sygt at sidde derind

  • #5   23. maj 2011 Det skal siges at jeg kommer fra et meget kristent hjem, men jeg er selv dybt sybt sybt ateist!

  • #6   23. maj 2011 Jeg vil nu gerne støtte de flotte kirker, og de troende.. Selvom jeg ikke selv er troende smiley

    Er også sikker på at du var rimlig glad, da du blev konfirmeret.. Eller engang skal giftes?


  • #7   23. maj 2011 jeg er ligeglad med at være konfirmeret, vil hellere bare have haft pengene.. fuck de ligegyldige omskrevne sange og tørre taler.. og jeg vil giftes i naturén ikke i en kirke det siger mig nada

  • #8   23. maj 2011 Hvis manden er dybt dybt ateist er han jo nok ikke konfirmeret, og gift er noget man bliver på rådhuset! smiley

  • #9   23. maj 2011 peter G---> hvis du har tænkt dig at bruge de 155.000 på et kursus hvor de lære dig at stave, syntes jeg det er iorden du melder dig ud af folkekirken smiley

  • #10   23. maj 2011 Peter G - Kan godt være du ikke ser ddin fremtid på noget som helst tidspunkt i en kirke.

    Men derfor er er den uanset hvad, er kirkerne en meget stor del af vores historie.

    Så se det som at du betaler for at stykke historie der står lige i nærheden, end et sted du aldrig vil komme..


  • #11   23. maj 2011 Du går gratis Dåb, konfirmation, bliver gift, og du bliver sku også begravet uden at betale præsten...

  • #12   23. maj 2011 jeff b luk røven, jeg staver perfekt, nogle gange går det bare lidt hurtigt på tasterne! klaphat

  • #13   23. maj 2011 er det 100 kr vi bruger om mden på det? slap dog af, så vil jeg hellere undvære at betale for at du kan komme på syge huset når du bliver dødlig syg

    og hvis du hold op med at ryge alt det hash og tage alle de stoffer, så ville du du jo også ku spare en sjat.. smiley bare ne tanke smiley


  • #14   23. maj 2011 der er vidst en der har tisset på peter G´s sukker mad smiley

  • #15   23. maj 2011 Fighterbomber --> godt sagt smiley

  • #16   23. maj 2011 mikkel p--> det går sgu da ikke folk kommer påvirkede på arbejde, så skal det også være lovligt at komme stiv på arb. den går vidst ikke med mindre man arbejder i 7-eleven smiley

  • #17   23. maj 2011 Mr. K .. nu siger du gratis?
    men du betaler jo så omkring 150.000 for det!


  • #18   23. maj 2011 Jeg er medlem fordi jeg går ind for traditioner.. desuden skal jeg giftes i en kirke og begraves ved en kirke..

    De basseører overlever man nok smiley


  • #19   23. maj 2011 Jeg tror ikke på gud, derfor kan jeg ikke se hvorfor jeg skal betale til de forbanede kirker?

  • #20   23. maj 2011 Om man kan lide kirken eller ej, så er hele konceptet da stadig f*ck up...

    Man bliver automatisk meldt ind fra start af, det gør ALLE, også skal man selv melde sig ud, og kirken lever så på at folk ikke får det gjort af den ene eller anden mærkelige grund...

    Jeg vil have samme koncept, i skal fra nu af allesammen betale 1% af jeres indtægtet WAI træet, det smukkeste æbletræ ude i min have, tilgengæld må i alle komme og kigge på det også kaster jeg et æble ud til folket den 3 mandag i september hvert år!

    Og hey, i er alle automatisk meldt ind fra den dag i bliver født og vil i melde ud skal i komme på min kontor, i åbnings tiden, den første onsdag i hver måned døren er åben fra 9:15 til 9:45, og her skal i udfylde 13 formularer, have 1 billed med, 1 pas, 1 fødselsattest, 4 æbler, 2 gamle sokker, 9 små sten og 2 bananskræller!


  • #21   23. maj 2011 mikkel p--> ja kan sagtens se hvad du mener, men nu er hash jo lidt længere tid i kroppen end alkohol så måske også der problemet ville være smiley men kan sagtens se hvad du mener smiley

  • #22   23. maj 2011 Gift er ikke noget man bliver - det er noget man tager!

  • #23   23. maj 2011 tillykke med din udmeldelse - det skal du nok fortryde senere i livet

    kan næsten høre på det hele at du er en af dem der ikke ønsker noget gratis her i landet siden du opfordre andre til at melde sig ud så folk der feks skal vies må betale for det..



  • #24   23. maj 2011 Så kører den igen, sidste gang dette emne kom op endte det med mudderkast og tilsvininger...

    Man skal ikke melde sig ud pga. pengene men fordi man enten tilhører en anden trosretning, er ateist eller hvad man nu vælger at kalde sig, man skal desuden man skal desuden være indforstået med hvad man giver afkald på!

    Jeg er meldt ud og er indforstået med hvilke konsekvenser det har, det er min familie også.


  • #25   23. maj 2011 Peter G.

    Helt enig.

    Uden religion ville verden være et bedre sted !


  • #26   23. maj 2011 Peter G, hvad med du brugte din tid på at afskaffe licensen, i stedet for at bruge så meget energi på at svine vores folkekirker til? De er trods alt en del af vores kultur, og det må de sgu meget gerne blive ved med at være.

    Men du vil ikke undvære 100.000 kr igennem HELE dit liv, for at andre mennesker (incl dig selv), kan begrave deres døde, blive gift, få døbt deres børn osv? Det siger måske lidt mere om dig som menneske end det gør om vores såkaldte "lortekirker".

    Jeg er heller ikke kristen overhovedet, men for helvede altså.. Du er villig til at betale til licens, politikernes inkompetence, kriminelle, kongehuset, arbejdsløse, de dovne. Men kirken? NEJ DER SÆTTER VI SATME GRÆNSEN! Hold nu op...


  • #27   23. maj 2011 ÅH GUD!

  • #28   23. maj 2011 Man kan sagtens blive gift og begravet uden folkekirken.



  • #29   23. maj 2011 Kenneth C
    Måske fordi vi SKAL betale licens, og de påstår vi får noget ud af det..
    Det gør nogle ikke af Kirken, jeg får intet ud af det lort, brænd dem alle og afskaf religion efter smiley
    Er meldt ud..


  • #30   23. maj 2011 Intet i DK er gratis - Hvad ryger næsten halvdelen af vores løn til? Moms, afgifter og jeg ved ikk hvad. Gratis skole osv.. Ååh jo, men det har vi så betalt til siden vi begyndte at betale skat osv.

  • #31   23. maj 2011 Tak for info smiley
    Melder mig også ud nu, jeg forbander ALT hvad kristendommen står inde for langt væk.


  • #32   23. maj 2011 Og hvordan hører dette emne hjemme under bil relateret snak og ikke i off-topic?

  • #33   23. maj 2011 Theis P, bare fordi du SKAL betale licens betyder det ikke du ikke må kæmpe din kamp for at slippe. Når nogen fortæller dig du er et kæmpe fjols, så siger du måske også bare "ja, det lyder sgu meget rigtigt!" ?

    Mats, det du siger er at du forbander Danmark, og det vi står for? Ved du hvad? Det samfund du befinder dig i, det er gennemvædet af kristendommen.
    Har du f.eks. hørt om at du ikke må slå ihjel? Være utro (fnis), stjæle osv.?
    Har du nogensinde haft fri på en HELLIGdag? Og holder du fri om søndagen?
    Har du hørt om at vi skal hjælpe de svage i vores samfund?

    Men hvis det hele er så forfærdeligt, burde du nok flytte til et land der kører munke-stilen eller måske et muslimsk land lige er sagen?

    Morale er godt, dobbelt-morale er dobbelt så godt!


  • #34   23. maj 2011 Kenneth C
    jeg elsker mit land, og forpester alt religion ja.
    dobbelt op på godt!


  • #35   23. maj 2011 tak til jer som melder jer ud smiley

  • #36   23. maj 2011 Ingen problem peter G.

    united against religion!


  • #37   23. maj 2011 Kristendom er ikke dansk. Det er den nordiske mytologi derimod indtil en eller anden vattet konge ændrede mening brænde vi faktisk kirker af de steder vi tog på togt. Vi voldtog. Stjal og holde slaver.

    Jeg betaler pt kirke skat men nå jeg få nyt job bliver det stoppet og sat over til en pension


  • #38   23. maj 2011 OLD NEWS

  • #39   23. maj 2011 ketil, nej, kristendommen er fra Mellemøsten og spredte sig til hele Europa. Pointen er at vores samfund er bygget op omkring kristendommen og de normer og regler der nu fulgte med det skidt. Om en konge synes vi skulle tro på noget andet eller ej er irrelevant for det var ikke hvad der blev sagt.

    haha, Mats. Ja din blotte tilstedeværelse forpester mange ting hehe.. Fedt formuleret smiley


Kommentér på:
OPFORDRING!!!!

Annonce