{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Ang. Gevind undervogn
  • #1   23. maj 2011 kommer vel an på til hvilken bil? til min saxo er det skod, men har et par kammerat hvor der bare spiller. Her er der snak om golf 4 og opel corsa b gsi

• #2   23. maj 2011 Det er nemlig også til min golf 4.

• #3   23. maj 2011 Har haft min på i over 3 år nu - Næsten 4 og der er intet problem med den.

De er lidt hårde, men til prisen er det jo det eneste rigtige.

Der er dog en verden til forskel på en billig og en "rigtig" hårdhedsjusterbar, når vi snakker affjedring, komfort og køreegenskaber smiley

• #4   23. maj 2011 Jeg køber altid de billige CT Styling har til 1500,-
    De er meget hårde at køre med, men det kan jeg personligt godt lide.
    Holdbarheden på dem, jeg har haft med at gøre, har været upåklagelig!

• #5   23. maj 2011 Raceland, JOM (same same, just a different name) osv. er glimrende, når man tager prisen i betragtning.
    For 1700,-, eller hvad de nu koster, får man ikke hele verden og det betyder blandt andet, at de er ret hårde og har for hurtig rebound. Til gengæld kan de sænkes ret meget. Til prisen er de fine, men forvent ikke alverden ift. køreegenskaber. Min egen har kørt 80tkm uden problemer.

• #6   23. maj 2011 Der er jo altid en sammenhæng mellem pris og kvalitet, og til prisen er de fantastiske!! (Men altså langt fra KW, Bilstein osv osv)

Jeg har sgu aldrig pisset blod, eller døjet med at det var så hårdt, som nogle skriver.

• #7   23. maj 2011 Anders J > Arh vil sige at de billige er ret hårde når de er skruet helt ned. Nogle gange letter røven fra sædet, hvis der kommer en ujævnhed i vejen, som undervognen ikke kan lide.
    Der er et stykke motortrafikvej i nærheden af hvor jeg bor, som er blevet bygget forkert, så hele vejen nærmest bølger, med et par meter mellem bølgerne.
    Med standard undervogn lægger man ikke mærke til det, men med gevindundervogn bliver man kastet rundet i bilen. Så jo - jeg vil mene at de er hårde når de er i bund smiley

• #8   23. maj 2011 Min anbefaling... Hold dig fra de helt billige.

Hvis det skal være billigt, så snup en FK AK Street - den er produceret i Tyskland, og ikke i Kina som Raceland er.

Ved at du kan få dem ganske billigt her:

http://www.auto-butikken.dk

• Rasmus K
    Rasmus K Tilmeldt:
    aug 2007

Følger: 1 Emner: 1 Svar: 99
    #9   24. maj 2011 Mads J. Dine informationer er dog hel forkert eller er det butikkens reklame fis!

FK AK Street bliver ikke produceret i Tyskland men i Khina det gør ca. 80-90 %
    af alle FK- undervogne for øvrigt har FK i mange år ikke haft nogen væsentlig
    produktion men er kun en meget stort købmandsforretning

• #10   24. maj 2011 Rasmus K: Ville ikke skrive FK's undervogne bliver produceret i Tyskland, hvis jeg ikke vidste hvad jeg talte om. Jeg har personligt besøgt deres meget store fabrik i Sydtyskland (Backnang) og set deres egen produktion af gevindundervogne.

Kommentér på:
Ang. Gevind undervogn

Annonce