{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.697 visninger | Oprettet:

Seat Ibiza,1,4 TDi 80 Reference eco {{forumTopicSubject}}

Hej.
Skal ha regnet lidt på min økonomi, hvis jeg køber en Seat Ibiza,1,4 TDi 80 Reference eco. Den er jo opgivet til at gå omkring de 27km-l.
Men er der nogen som har en, som kan fortælle mig hvad den virkelig går. Bykørsel, landevej, motorvej(140-150kmt)
Og ja ellers bar fortælle lidt om den, plusser og minuser smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Seat Ibiza,1,4 TDi 80 Reference eco
  • #1   23. maj 2011 Hey Steffen. Som du kan se har jeg en. For det første, efter at man har lært bilen godt at kende og alle de små tricks, kan du sagtens få den op på de 24 km/L ved bykørsel, dog ikke i tæt trafik. Jeg kører ca 1050 kilometer på en tank, det er ca 23 km/L. Jeg kører en del bykørsel, ca 30% af tiden, resten er på motorvej. Hvis du holder den på 110 på motorvejen, holder den sig som regel på 29 km/L. Kører aldrig 140, så der kan jeg ikke give svar.

Ellers er det en fin bil, man skal lige vende sig til lyden af motoren, dog er den så godt isoleret, så når du sidder i bilen hører du det ikke. Ligger godt på vejen, sæderne er gode og godkendt anlæg. Minus er at den er lidt kedelig at køre i, ikke noget race over den, men det er jo heller ikke derfor man har den. smiley Det er derfor jeg sælger min, er for meget drengerøv stadigvæk, så har brug for en mere voldsom bil.

Hvis det nu er, skal til at sælge min, så hvis det var noget, smid en PB. Ellers held og lykke med at få dig sådan en.

• #2   23. maj 2011 Altså man skal virkelig konsentere sig, og køre rigtig rigtig pænt, før den kommer over de 25km-l eller hva er det du siger? smiley

• #3   23. maj 2011 Det har noget med gear skifte på det rigtige tidspunkt at gøre, afstand til foran kørende, rolig fod, ikke bremse for meget, gasse hurtigt op på det man ønsker og blive i den hastighed og ja pæn kørsel hjælper meget. smiley Der findes en masse tricks på nettet, dem skal man følge og efter et par måneder kan man få den op og over på de 25 km/L. Hvis man bare er ligeglad og ikke tænker så meget over hvordan man kører, men bare ikke laver det vilde race, så ligger den altid lige omkring de 22 km/L. Synes man skal køre virkelig råden og hurtigt hele tiden for at ligge på et gennemsnit under de 20 km/L.

Kommentér på:
Seat Ibiza,1,4 TDi 80 Reference eco

Annonce