{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
846 visninger | Oprettet:

egon v
egon v
Følger: 1 Emner: 10 Svar: 63

Hjælp til billig starter bil:) {{forumTopicSubject}}

Hej BG da jeg nu er i gang med at tage mit kørekort så har jeg overvejet at købe en billig bil til at køre i.
Der er et par krav, har cirka 15000, billig i forsikring, vægt afgifte også skal den kunne køre rimlig langt på literen smiley
Nok begrendset for hvad man kan få for 15000, men ville høre hvad i kunne anbefale ? smiley

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hjælp til billig starter bil:)
  • egon v
    egon v Tilmeldt:
    sep 2010

#1   25. maj 2011 - Det skal helst være noget tysk, eller japansk smiley

• #2   25. maj 2011 min BMW ? godt nok kun 11km/l men 5x så sjov som en Starlet eller udbanket Polo Hit til samme penge :-))

• #3   25. maj 2011 toyota så går du ikke galt i byen jeg gav 17kg for min og den har ikke kørt mere ind 159000 og køre ok langt på litteren

• #4   25. maj 2011 du kan købe min astra for 6500 kr som den står nu - kører ca 18 på literen... så bør du kunne få nysynet bil for under 10.000 kr...

• #5   25. maj 2011 det med vægtafgift kontra langt km/l kan blive svært men en gammel golf 2 diesel er sku en god bil smiley men vægtafgift er 5000 kr årligt på hvide plader og 2500 årligt på gule smiley

Kan varmt anbefale sådan en smiley

• #6   25. maj 2011 kig da på min rolla

• #7   25. maj 2011 Folkens, han beder ikke om at i flasher jeres skrotdynger i skal af med, han spørger efter hvad for en bil der er billig som begynderbil....

En BMW er IKKE en billig begynderbil, og siger du andet siger jeg, bevis det, for jeg har været alle selskaber jeg kan finde igennem og de var fandme ikke billige.

Mit bud på en billig bil er en Polo eller en lille starlet. En gammel punto er heller ikke slem eller en gammel golf.

Du får ikke ret meget bil pga. forsikringerne nu om dage desværre.

• #8   25. maj 2011 Så min toyota Corolla er ikke en billig begynderbil? Sikke da noget pis at lukke ud. Det er sgu ikke fordi jeg vil smide min i hovedet på ham. Det var bare for at vise ham den.

• #9   25. maj 2011 Hold dig fra Punto. De skal have skiftet toppakning lige så ofte som tandrem.

Kan, eller vil du selv rode lidt med den er en opel et godt valg. Den er nem at gå til og møj billig i dele. evt. en Astra, eller måske en fræk lille corsa. De er rimelig økonomiske og kører godt.

Har du 10 tommelfinger og vil ikke rode med det, ville jeg også anbefale noget toyota. Kedelig slæde, men pålidelige og billige i indkøb.

• #10   25. maj 2011 Opel corsa eller astra f kan anbefales. de opfylder begge to alle dine krav og ligger i den prisklasse. stabil og økonomisk begynderbil...

• #11   25. maj 2011 Alternativt kan du kigge lidt på en mitsu carisma 1.6. Den er dejlig økonomisk og koster ikke så meget i grøn afgift. Mener jeg gav omk. 1200,- halvårligt for den du kan se i min profil, og jeg målte den til at gå 14½ km. L. ved blandet kørsel.

Det var sku en ok billig slæde i betragtning af dens størrelse. (Og så har de altid en masse dejlig ekstra udstyr.) Endte dog ved Opel igen... hehe

• #12   25. maj 2011 Kunne anbefale en Polo 86c (2f), billig i reservedele og nem at lave på. Så hvis du selv kan lide at skrue lidt er det en god begynder bil, som er utrolig nem at holde kørende. For 15K får du også en meget flot 86c, så handler da bare om hvilken motor du vil have og hvilket karros smiley

Hvis du ikke selv kan rode, så kan man næsten ikke få noget mere driftsikkert end en lille Toyota. Finder man en uden rust har man driftsikker bil i mange år, der skal skiftes lidt olie en gang imellem og det er næsten det smiley

• egon v
    egon v Tilmeldt:
    sep 2010

#13   25. maj 2011 tak for de forslag tror jeg vil kigge lidt på nogen corsa eller astra smiley og det med at rode i biler gør ikke mig noget da jeg er ved at uddanne mig som automekaniker smiley

• #14   25. maj 2011 Skal du nok blive glad for, og så er du forresten også velkommen på opelpower.dk smiley

Tør allerede nu satse på at hvis du får en Opel nu, og fortsætter som mekker, bliver din næste bil bliver en vectra 2000. Så er det jo også lige klaret med det samme...

• #15   26. maj 2011 Og du skal bestemt også være mere end velkommen til vores træf osv.. jo flere jo bedre c",)

• egon v
    egon v Tilmeldt:
    sep 2010

#16   26. maj 2011 Tak for det, det lyder sku godt smiley

Kommentér på:
Hjælp til billig starter bil:)

Annonce