{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.550 visninger | Oprettet:

Passat 3b. Gulvtæppe enormt vådt ???!! {{forumTopicSubject}}

Hey BG!

Har en passat 3b fra 1997...

Jeg kiggede bag passagersædet, og der er gulvtæppet enormt vådt! i starten troede jeg at det var en flaske der havde forsaget det, men så kunne jeg ikke forstå det blev ved med at være vådt... så kiggede jeg igen idag, og nu er der nærmest en sø ovenover gulvtæppet! hvad kan der være galt? :S det er virkeligt træls!
Nogen der har oplevet noget lignende?

Ved godt det er regnvand, men hvordan kommer det ind? :S

Takker mange gange for svarene!

Mvh. Mikkel N.

Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af 9x lamper 1.000 kr.
  • Fjerning af kalk i bruser 800 kr.
  • Opsætning af køkkenlåge som er faldet ned 1.000 kr.
  • Reparation af vaskemaskine 900 kr.
  • Eftersyn af knallert/scooter (Gilera Stalker 2006) 680 kr.
  • Skifte toilet 1.200 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Passat 3b. Gulvtæppe enormt vådt ???!!
  • #1   27. maj 2011 Tjek lister, løft gulvtæppet for og tjekke propperne, se efter om der kommer vand ind over handskerummet... Det er umiddelbart de steder jeg ville lede...

• #2   27. maj 2011 Måske en prop i bunden som mangler (i forb. med undervognsbehandling) eller i hjulkasser måske.. Det kan faktisk os løbe ind i kabinen, hvis drænhullerne i torpedopladen er tilstoppet af blade smiley

• #3   27. maj 2011 Kim H... hvad mener du med at der kommer vand ind over handskerummet? smiley

Og tak...

• #4   27. maj 2011 Jeg har på fornemmelsen at det er en prop i bunden der er utæt... men kan det virkeligt gøre der kommer så meget vand ind? :S

• #5   27. maj 2011 Den trækker jo luft ind i kabinen den vej... Det kunne jo være den var utæt der... Ja der kan sagtens komme meget vand ind den vej.. Men sørg for og få ALT vand op of tør det grundet ellers kommer der korrosioner og mug osv....

• #6   27. maj 2011 det kan også være oppe under dit batteri det kommer ind. der samler sig normalt blade og skidt. også bliver det afløb tæt som sidder der under.. også kan vandet ikke komme væk, også kan det komme ind i bilen.. prøv der, det er ihvertfald set tit på de modeller.

• #7   27. maj 2011 Der er en prop under batteriet som tit bliver stoppet også render det ind i kabinen.. Ellers tjek listerne ved døren..

• #8   27. maj 2011 Takker for alle rådene smiley

jeg tog lii bilen op i luften, og så kunne jeg med håndkraft pille proppen ud, og den er ret ødelagt... så mon ikke det er den? smiley

• #9   27. maj 2011 tjek din vandkasse ved batteriet der sidder 2 dræn huller der kan stoppe også ligger der ellers bare og flyder vandrundt deroppeog til sidst kommer det ind i bilen tjek osse lige gummi manchetten til dit hjelm kabel den vej kan det osse komme ind og en dag du ikke skal bruge biilen og hvor den stårtørt så pil føre sæde ud og løfttæppe op og lad dettørre der er heltsikkert osse en kæmpe sø under tæppet

Kommentér på:
Passat 3b. Gulvtæppe enormt vådt ???!!

Annonce