{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Nedtagning af to lamper 700 kr.
  • opvaskemaskine montering 700 kr.
  • Nyt amatur 900 kr.
  • Hjælp til opsætning af en svævehylde og 3 små svævehylder, samt et klapbord i køkken 1.250 kr.
  • Reparation ag opvaskemaskine 1.500 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Sports bremseskiver hvilke ?
  • #1   31. maj 2011 ATE PowerDisc og Green Stuff klodser, virker fint og er ikke skudt over mål Man kan sagtens få"finere sager", men er også kun nødvendigt ved top tunede biler.

• #2   31. maj 2011 køre med EBC turbogrove skiver og redstuff.

det virker bare og fik det billigt i england til alle 4 hjul for 5K

• #3   31. maj 2011 Kørte med Brembo på Peugeot 306 gti og det virkede helt vildt godt , sammen med sparco klodser.

på Bmw der køre jeg med zimmerman de er da også gode men jeg er ikke i tvil om at brembo er beddere.

• #4   31. maj 2011 Grunden til jeg har skrevet Brembo Max skiverne først, er fordi det er dem som jeg hælder mest til.
    Har bare hørt / læst om nogen der havde været ude for at de blev skæve og begyndte at ryste rimelig hurtigt ?

Er det mon bare et par enkeltstående tilfælde, eller er lige netop Brembo Max skiverne ikke så gode ?

• #5   31. maj 2011 Dem jeg havde på var sport skiver, med riller fåes ogsp med huler , og de blev ikke skæve lige meget hvor hørt du kørte bilen og bremsefade heller ikke, de koster også en 2500kr mener jeg.

• #6   31. maj 2011 der er jo en grund til brembo laver skiver til rigtig mange bilen som standard, det er uhørt høj kvalitit, det er da én mulighed at en standard skive som bare er en slags afløser for den orginale, måske ikke er lige som god som den rigtig sports skive.

• #7   31. maj 2011 Okay...lyder jo meget godt smiley
    Jeg har lige oprettet en tråd mere, hvor jeg spørger helt specifikt om Brembo Max skiverne.... Så nu må jeg se om der er nogen, som har prøvet dem ?

Kommentér på:
Sports bremseskiver hvilke ?

Annonce