{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
Handyhand

Få billig hjælp fra private

Beskriv din opgave og modtag gratis bud fra lokale med Handyhand.

Seneste udførte opgaver

• Skifte toilet 1.200 kr.
  • Jord græs oprydning 2.500 kr.
  • skifte vandhane i bryggers 500 kr.
  • Sort and organize it equipment and cables 1.000 kr.
  • Udbedring af tilkalder stophane og montering af vaskemaskine 750 kr.

Opret en opgave

Kommentarer på:  Hvide biler??? (beskidt)
  • #1   6. jun 2011 Bliver sgu ikk meget mere beskidte, end andre farver. Men efter en god gang dansk regn, ser det forfærdeligt ud

• #2   6. jun 2011 det er faktisk sådan at jo lyser en bil er des mindre ser man at den er beskidt og jo mørkere den er des hurtigere kommer den til at se beskidt ud :O)

• #3   6. jun 2011 Synes det er være på sorte biler end hvide..
    De skal jo alligevel i bad månedligt.

• Bjerggaards
    Bjerggaards Hjælpe-administrator

Følger: 22 Følgere: 61 Biler: 7 Emner: 1 Svar: 13.626
    #4   6. jun 2011 Hehe ja bliver lidt så beskidt som alle andre, men vil ik en gang sige at det er dem der ser mest beskidte ud.. Det må sq være de sorte! Kan self være pga folk med hvide biler vasker oftere end dem medsorte?

• #6   6. jun 2011 okay, tak for hjælpen så tror jeg sku jeg maler bilen hvid smiley

• #7   6. jun 2011 Under sommerkørsel æder mørke biler støv og ser forfærdelige ud efter et par dage. Det gør hvide ikk.

Men når det regner ligner hvide biler lårt, efter al skidt og støv bliver løsnet og tørrer ind.

• #8   6. jun 2011 En sort bil er klart mere svær at holde. Støv og snavs er jo ikke sort. Meget er jo faktisk lyst. Så det ses hurtigere på en sort bil smiley

• #9   7. jun 2011 Tjah, man vasker nok sin bil en anelse mere når den er hvid end vis den var sølv eller lignende...

Ulempen ved den hvide er at alt i kontrast farve stikekr total ud, vej tjære, fugleklatter osv kan ses fra 100 meters afstand...

Og har man hvid med noget metalic i, så er det bare nedern når bilen er støvet for så ryger glansen også...

• #10   7. jun 2011 nu har jeg både haft sort og hvid...

og 1 ting er helt sikker. hvid er sværere at holde ren end sort. basta bum.
    fordi en sort bil kan godt være en smule støvet uden at se alt for beskidt ud. men en hvid bil kan ik.
    + alt det tjære.. sådan små tjærepletter, de hvide biler bliver fyldt med dem, sorte også, men kan ik ses på de sorte.

• #11   7. jun 2011 Det ses mere tydeligt når den er snavset - ja- men - så kan man også de det og vaske inden den ruster væk.

Min er en gammel diesel og den bliver især snavset bagpå pga udstødningen.

Jeg gør følgende:

* vask og polering i hånden hver lørdag - inkl lakforsegler
    * en gang i måneden bliver bagklappen rengjort med mild lakrens.
    * op til vinter får den et ordentligt lakforsegler. Så kommer den i vaskehal hver 14 dag.

Glem alt om at holde en bil pletfri om vinteren - men gør alt hvad du kan for at forberede den.

Renlighed er i min verden den bedste styling.

• #12   7. jun 2011 Jeg har haft både hvid og sort, og hvid er helt klart nemmest at holde ren.

• #13   7. jun 2011 har haft hvid bil jeg vasker den mere end den fave jeg har nu
    skal ikke ha hvid bil mere

• #15   7. jun 2011 Jeg forstår dog ikke den opstået popularitet af, at bilen skal være hvid.

De hvide biler, er nok de ærgeligste at se på, såsnart rusten begynder at melde sin ankomst - hvid og ræverød står sq´ ikke så godt i kontrast til hinanden.

• #17   7. jun 2011 Hvid bil og rust står ikke godt i kontrast til hinanden? Banebrydende konklusion. Kan vi udvide det, og sige at ingen biler, uanset farve, ser godt ud med rust?

• #18   7. jun 2011 Claus G
    Og skal vi generalisere, så ser det ikke godt ud på nogen farver.

Sagen er bare den, at tænker du bare tilbage indenfor de seneste år, så var den biler i farven hvid, ikek til at komme af med, netop pga ovennævnte "problem".

Det ser godt ud med en hvid bil, lige den første tid, men det er, hvadenten man vilk det eller ej, den mest sarte farve du kan vælge til en bil.

• #20   7. jun 2011 Claus G
    Der er vi enige, og jo, sikkert er hvid en ny sort (om du vil kalde det).

Men jeg vil gerne satse en kasse øl på, at det er nemmere at sælge en koksgrå i forhold til en hvid, nærmest uanset hvilken model du ta´r.

• #22   7. jun 2011 Med alle de gode produkter man efterhånden kan få til at holde bilen med, gør nok også at jeg vælger hvid igen næste gang, vis der da ikke er en anden farve som bare passer bedre til bilen smiley

Kommentér på:
Hvide biler??? (beskidt)

Annonce