{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}
1.119 visninger | Oprettet:

Golf V gti eller focus ST {{forumTopicSubject}}

Hej står og skal af med min bmw, og vil prøve en golf eller ford....har læst mig frem til at det er 2 biler med rigtig gode kører egenskaber...og udsenet er jo en smags sag, på begge...og de er relativ nemme at tune.....men er der nogen der har nogle erfaringer med disse 2....gode-dårlige...tror selv at focus ST kan blive en del hurtigere, hvad jeg har læst i engelske blade....men skriv endelig..:D


Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Golf V gti eller focus ST
  • #1   7. jun 2011 Ville personligt vælge en Seat Leon 2.0 TFSI. Den er fede i udeende end en Golf og i den grad over en Focus ST.

  • #2   7. jun 2011 Ford'en har lyden..sådan en 5 bener er der intet der slår..men det er jo ford !

    Nej, en TFSI står mig aldrig fejl af, og slet ikke 270HK udgaven..nøj den går godt !

    Så Golf GTI havde jeg valgt


  • #3   7. jun 2011 ja men jeg kan lide begges udsene...og en 5 bener er mere moment stærk....men ved ikke om der er nogen der har en hurtig golf...som kan fortælle noget..og seat er efter min mening rigtig mange af, har altid haft biler som ikke lige er alles smag, det er sjovt når man så nupper dem på vejen..:D


  • #5   7. jun 2011 En Milltek på sådan en Leon/Cupra, så skal du bare se smiley

    Tror ikke du finder nogen anden motor end TFSI, der er så nem og billigt at tune. Nu ved jeg ikke så meget om Focus motoren, men jeg tvivler på at det kan sammenlignes. Desuden, så er det en Ford. Den eneste Ford man køber er en Mustang, nuff said smiley


  • #7   7. jun 2011 Ville tage Ford'en. Den er så fed.

    Skide vær med Seat Leon, de holder fandeme på et hvert gadehjørne - intet specielt over den... Og mere kedelig midterkonsol skal du satme lede længe efter!!


  • #8   7. jun 2011 Olsen, nu HAR du set en Ford indvendigt ikk?

  • #9   7. jun 2011 har kørt alle 3 ville tage focusen pga lyd og man møder dem ikke på et hvert gadehjørne lige som man gør med en cupra, tuningspotientaile er nok lige stort om man vælger en vw eller en ford.

  • #11   7. jun 2011 Ja det vil jeg også sige, med mindre man kun er ude efter en atypisk bil. Der er ingen tvivl om at en Leon/Cupra med Aerodynamic skørter er LANGT federe end en G5 GTI og en Focus ST. Begge biler er simpelthen for kedelige. For at være fair, så er Focusen federe end G5'eren. Men en Focus ST bagfra, nej nej nej.. det er helt væk!

  • #12   7. jun 2011 Hmm.. Hvorfor så ikke en scirocco hvis det er noget mere specielt man leder efter??

  • #14   7. jun 2011 Få en tur i begge biler, så du ikke i tvivl sikkert , jeg var solgt i Golfen , over kvaliteten og køreglæden , den er "sporty" men ikke Brian , og så har den et fedt træk da Max momentet starter ved bare 1800 omdr!

  • #15   7. jun 2011 har lige jkigget på bilbasen, der er 5-6 focus st og 15-17 cupra og over 15- golf... har jo også noget at gøre med hvor mange år bilerne er lavet i....og den nye golf IV gti er fanme lækker men dyr og focus ST fra 08 er face liftet og meget flottere end de andre stér...leon ligner sig selv gennem årene, ikke den ikke er pæn, for den er pæn...men som sagt kan jeg lide focus og golf...

  • #16   7. jun 2011 Nu har jeg kørt både en Golf R32 og Focus ST, og er sjovt nok lige gået over til bmw.

    Jeg vil sige at imellem Golf GTI og Focusen ville jeg til en hver tid vælge forden. Den er noget helt specielt, og den er lige tilpas større end golfen hvis der også skal køres børn i den.
    Forden får nemt 315 hk, for ca. 20k, det er billigt synes jeg!
    Og så toppen af kransekagen er lyden....den er ikke bedre en R32´ eren, men når den bliver modificeret lidt, så kan du næsten ikk få bedre lyd i en bil i den klasse.
    Så kan folk have deres meninger om ford osv....havde jeg også selv før jeg købte en, men tro mig, der findes modeller der er MEGET værre....bla. Leon cupra!:-)


  • #17   7. jun 2011 haha.. jeg troede ikke du var til ford Jakob B.. xD

    men jeg havde taget focus til hver en tid... en focus ST er der ikke så voldsomt mange af på gaden... og skal man sammenligne udseende med den mest konservative i klassen (læs "golf") så ser focussen sku godt ud..

    og så er der vidst noget med at focus altid har været foran når det kommer til køreglæde..?


  • #18   7. jun 2011 forden har 320 nm ved 1800.....og med chip alene har den ca 260 hk og 400 nm...ved ikke med golf men gætter på 240 hk og 320 nm....

Kommentér på:
Golf V gti eller focus ST

Annonce