{{ getTotalHits() | thousandNumberSeperatorFilter }} resultater Filter
{{group.groupName}}

{{ group.groupName }}

Medlemmer: {{group.memberCount}}
Forside Forum Medlemmer Annoncer {{ group.itemMoreItems }}

Spar penge på din forsikring

Kommentarer på:  Erfaringer med tagboks
  • #1   9. jun 2011 Hvis du tager på bilferie med tagboks, så må fart sku da være din mindste bekymring...

  • #2   9. jun 2011 Mener at have hørt, at man bruger op til mellem 10-15% mere brændstof med sådan en svend på taget ..

  • #3   9. jun 2011 Der en del støj på den anden side af 120-130 stykker, farten var over 200 til tider og det var ikke noget problem, så meget benz syntes det ikke at koste, 2600 km ialt.
    Efterspænd undervejs eller check i det mindste.


  • #4   9. jun 2011 Vindstøjen afhænger helt af bilen, bøjlerne og hvor god en boks du har på... Køb noget ordentligt så du ikke bliver sindsyg undervejs smiley

  • #5   9. jun 2011 Du skal så også lige være opmærksom på at bla. thule har anbefaling om at du ikke køre over 130-140 med tagboks på..

    Når jeg køre med tagboks på langfart så bruger jeg samme benzin mængde som når jeg køre til daglig, så kommer jo an på hvordan ens daglige mønster er.


  • #6   10. jun 2011 regner nu heller ikke med att jeg skal køre mere end 140. Men ved bare at når jeg kun har selve tvær bøjlerne på firma bilen, så larmer det helt vildt allerede ved 90 i timen

  • #7   10. jun 2011 Det kommer an på om du selve tagbøjlerne og tagboksen hvor aerodynamiske de er.. det jeg har vil jeg helst ikke over 130 så begynder den at larme..

  • #8   10. jun 2011 kørte til dhbv med tagboks. brugte 10 liter mere end normalt på den tur,
    men den var også godt lasten indvendigt

    larm var der ikke noget at overhovede. thule tagbøjler og no.name tagboks.

    min motor er ikke så moment stærk som din så tror du bruger mindre brændstof end jeg..



Kommentér på:
Erfaringer med tagboks

Annonce